زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

کمالوند: از رییس‌جمهور می‌خواهم به آبادان سفر کند

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد خوشحالی مردم این شهر بعد از شکست استقلال از هرچیزی بیشتر اهمیت دارد.

سرای نور؛نفت آبادان در نخستین بازی لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل استقلال پرمهره به برتری برسد. نفتی‌ها در این مسابقه که دیروز برگزار شد عملکرد خیلی خوبی داشتند و حتی اگر دقت می‌کردند گل‌های بیشتری نیز به استقلال می‌زدند. از این رو حالا انتظارات از نفت آبادان بالا رفته و خیلی‌ها خوش‌بین هستند تا در آینده نیز نتایج خوبی برای این تیم کسب شود.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره پیروزی مقابل استقلال، هواداران نفت آبادان، مشکلات و آینده تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

در خواست از رییس جمهوری

جا دارد از هواداران خوب نفت آبادان تشکر ویژه‌ای داشته باشم؛ شهر آبادان جز تیم صنعت نفت هیچ چیز دیگری ندارد. من می‌خواهم پایم را فراتر از استاندار و نماینده مجلس بگذارم و از رییس‌جمهور محبوب ایران، آقای دکتر روحانی که اتفاقا مرد مورد علاقه‌ خودم هم هست درخواست می‌کنم یکبار به آبادان و خرمشهر سفر کند و مشکلات را از نزدیک ببیند.

 

مردم آبادان مظلوم هستند

واقعا آدم دلش برای این مردم می‌سوزد. این عزیزان هیچ امکاناتی ندارند. در گرمای ۶۵ درجه با کمترین امکانات بهداشتی و شهری، مراکز تفریحی اندک و سرشار از مشکلات زندگی می‌کنند. این مردم واقعا مظلوم هستند و از همین جا با صدای بلند فریاد می‌زنم تا مظلومیت مردم آبادان به گوش همه برسد. با این شرایط هواداران نفت آبادان از ساعت ها قبل در هوای حدودا ۶۰ درجه پشت درهای ورزشگاه ماندند تا تیم شان را ببینند.

 

انگار ۲۰ سال است در آبادان کار می‌کنم

استقبال هواداران آبادانی بی نظیر بود. آنها طوری با من رفتار می‌کنند که انگار ۲۰ سال است در نفت آبادان مربیگری می‌کنم. این عشق و صمیمیت را من قبلا در دوران حضورم در تراکتورسازی تجربه کردم اما حالا دقیقا در آبادان برایم تکرار شده است. دست تک تک این هواداران را می‌بوسم و خداراشکر می‌کنم که ۳ امتیاز بازی با استقلال را مال خود کردیم.

 

 

 

جشن خیابانی مردم خوشحال‌کننده است

اینطور که بومی‌های آبادانی می‌گویند، صنعت نفت حدودا ۱۷ سال در آبادان استقلال را شکست نداده بود و خوشحالم که این مهم حاصل شد و طلسم را شکستیم. همین که هواداران تا پاسی از شب در خیابان‌ها مشغول جشن و پایکوبی بودند، واقعا خوشحال کننده است.

 

استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است

به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم؛ آنها مردانه دویدند و به عشق هواداران بهترین عملکرد را داشتند. اعتقاد شخصی‌ام بر این است که استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و منصوریان جزو بهترین مربیان لیگ برتر. این تیم پرمهره بسیار منسجم و خوب است اما توانستیم با انجام بازی خوب و حساب شده به پیروزی برسیم.

 

داور یک پنالتی برایمان نگرفت

موعود بنیادی فر داور مسابقه خوب سوت زد اما به نظرم در نیمه نخست می‌توانست به خاطر خطایی که روی پریرا انجام شد، یک پنالتی نصیب ما و بازیکن حریف را اخراج کند. در هر صورت بازی سنگینی بود و او خوب سوت زد.

 

با مصدومیت اسدی استرس گرفتم

در صحنه‌ای که مرتضی اسدی مصدوم شد، یک لحظه دچار استرس شدم. آنقدر همیشه می‌گویم مرتضی اسدی ۳۰ بازی بدون مصدومیت بازی می‌کند، فکر کنم چشمش زدم. او وقتی مصدوم شد نگران بودم که جای خالی‌اش احساس شود اما خوشبختانه بچه‌ها عالی بازی کردند و با جای خالی‌اش را پر کردند. مشکل جدی هم ندارد و طی روزهای آینده به تمرینات برمی‌گردد.

 

طلسم خودم هم شکسته شد

خداراشکر می‌کنم که طلسم خودم هم شکسته شد و برای اولین بار در ۸ سال حضور در لیگ برتر برای اولین بار افتتاحیه را با برد پشت سر گذاشتم. خوشحالم در جایی مربیگری می‌کنم که مردم تیم شان را عاشقانه دوست دارند. با این وجود این پیروزی را فراموش کردیم. از صبح امروز تمرینات را استارت زدیم و باید خودمان را برای دیدار با سایپا آماده کنیم. اعتقادم بر این است که هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکردیم و باید در ادامه به شرایط آرمانی برسیم.

 

مشکلات سخت‌افزاری

مشکل اساسی که ما در آبادان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، امکانات سخت‌افزاری است. واقعا امکانات رفاهی آبادان خوب نیست. حتی ورزشگاه تختی آبادان نیز فرسوده است و سکوی تماشاگران آن باید حتما شرایط بهتری پیدا کند. همین مشکلات است که به من اجازه نمی دهد درباره مقام‌های بالاتر لیگ صحبتی انجام دهم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو