زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

لیگ امید بدون حضور ۱۲ تیم لیگ برتری

تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان به همراه 9 تیم دیگر از لیگ برتر، در لیگ برتر امیدهای کشور نماینده ای ندارند.

سراینور؛

لیگ برتر امیدهای کشور در حالی قرعه کشی شد که ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر در آن تیمی ندارند و تنها ۴ تیم(فولاد خوزستان – صنعت نفت – ذوب آهن و تراکتورسازی) تیم های امید خود در آن حضور دارد.

تیم های امید اصلی ترین راه برای بازیکن سازی و پرورش استعدادهاست که ۱۲ تیم لیگ برتری در آن هیچ حضوری ندارند، شاید اصلی ترین غایب این لیگ سپاهان باشد، زردهای اصفهانی در زمینه رشد بازیکن همیشه عالی عمل کرده اند. تیم های تهرانی نظیر استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا نیز در لیگ برتر تیمداری نمی کنند و ترجیح می دهند در همان لیگ تهران حضور داشته باشند.

سوال اصلی این است که چرا در ایران قانونی وضع نمی شود که باشگاه های لیگ برتری باید تیم امید داشته باشند و یک روز پیش از بازی تیم های لیگ برتری، تیم های امید آنها برابر هم قرار بگیرد تا انگیزه لازم برای بازیکنان جوان ایجاد شود و این لیگ پوشش رسانه ای بهتری داشته باشد.

مراسم قرعه کشی لیگ برتر امید امروز با حضور غلامرضا بهروان، سعید ‏فتاحی، رضا عبدی از مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.‏

نمایندگان باشگاه ها در این مراسم پیشنهاد کردند که بتوانند در نیم فصل سه بازیکن از فهرست خود حذف و سه بازیکن به ‏فهرست شان اضافه کنند که مقرر شد این پیشنهاد به صورت مکتوب به سازمان لیگ ارایه و بررسی شود.‏

بازی های لیگ برتر امید قرار است در شهریور ماه آغاز شود.‏

برنامه هفته اول بازی ها به شرح زیر است:‏

مس رفسنجان- مس کرمان
خونه به خونه مازندران- ملوان انزلی
تراکتورسازی تبریز- البدر بندرکنگ
فولاد خوزستان- نفت آبادان
صبای قم- نفت اهواز
ملی حفاری اهواز- ذوب آهن اصفهان

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو