زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ -

صادقی؛ چالش جدید جلالی و پیکان

با توجه به بخشش مدافع پیکانی ها توسط کمیته انضباطی هنوز مشخص نیست این بازیکن به ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت یا خیر، چرا که دو مدافع جوان این تیم در دو دیدار اخیر موفق شدند بازی باکیفیتی از خود به نمایش بگذارند.

سرای نور؛

خط دفاعی پیکانی ها در چهار دیدار ابتدایی این تیم در لیگ هفدهم دستخوش تغییراتی شده، تغییراتی که برای بازی پنجم تبدیل به چالشی شده که تنها مجید جلالی موفق به حل آن خواهد بود.

 

امیرحسین صادقی در دو بازی ابتدایی پیکانی ها به میدان رفت اما در بازی سوم روی نیمکت نشست و دیدار گذشته این تیم را به دلیل محرومیت از دست داد تا مجید جلالی بالاجبار از زوج جوان مهران موسوی و حجت حق وردی در قلب دفاعی تیمش استفاده کند.

 

حضور این دو بازیکن در میدان، در دیدار برابر ذوب آهن یک کلین شیت به همراه داشت و در دیدار دوم نیز هرچند با شکست خودروسازان همراه بود اما نشان داد در صورت ادامه حضور می تواند دژ دفاعی پیکانی ها را محکم تر از قبل کند. البته درخشش موسوی و حق وردی در حالی اتفاق افتاد که صادقی از فرم همیشگی خود دور بوده و در دو بازی ابتدایی پیکان موفق نشد کیفیت بازی های قبلی خود را به نمایش بگذارد.

 

اکنون یکی از چالش های مهم پیش روی مجید جلالی پیش از دیدار برابر فولاد انتخاب بازیکنان حاضر در خط دفاعی است و باید دید امیرحسین صادقی که هم در دیدارهای فصل اخیر از نظر روحی وضعیت خوبی نداشته و هم از نظر فنی نتوانسته نظر مثبت کادرفنی را جلب کند در بازی پنجم به میدان می رود و یا زوج جوان موسوی و حق وردی که در دو بازی یک بار اسیر حریف شدند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو