زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

گزارش کامل برنامه نود با مسلمان، منتظری و قدوس

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته مصاحبه مفصلی با هافبک پرسپولیس داشت و گفت‌وگوهایی نیز با پژمان منتظری و سامان قدوس انجام گرفته بود.

سرای نور؛برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم شهریورماه) از ساعت ۲۲:۵۰ روی آنتن شبکه سه رفت که به حواشی دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر کره جنوبی و همچنین دربی مازندران بین نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل پرداخته شد و گفت‌وگوهای جذابی با پژمان منتظری، محسن مسلمان و سامان قدوس در آن انجام گرفت که مشروح تمام این بخش‌ها را در زیر می‌خوانید:

* نظرسنجی

از مخاطبان برنامه نود درخواست شده از بین «سردار آزمون، «علیرضا بیرانوند»، «مرتضی پورعلی‌گنجی»، «علیرضا جهانبخش»، «احسان حاج‌صفی»، «سید جلال حسینی»، «مهدی طارمی»، «سعید عزت‌اللهی» و «میلاد محمدی» یک گزینه را به‌عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کنند.

 

 

* آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

– مرور رکوردها و مسیر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی همراه با یکی از بهترین مدافعان یک ده اخیر فوتبال ایران.
– گزارش‌های اختصاصی از سفر تیم ملی به کره جنوبی.
– یک دربی محلی در شمال؛ پُر از شور، پُر از حاشیه و جنجال.
– سفر به یکی از ناشناخته‌های فوتبال ایران.

 

* گزارش جذابی از علاقه مردم بوکان به فوتبال و حمایت از تیم شهرداری این شهر پخش شد.

 

نگاه ویژه به بازی سردار بوکان – نفت مسجد سلیمان

* به تمام مسابقات تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی با پخش لحظات حساس و گل‌های این بازی‌ها پرداخته شد که در این بخش مصاحبه‌ای با پژمان منتظری نیز انجام گرفته بود.

 

مسیر صعود تیم ملی از زبان پژمان منتظری

– منتظری: به قطری‌ها گفتم من وسط دعوا نبودم!

پژمان منتظری، مدافع مصدوم تیم ملی ایران و استقلال در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابی جام جهانی سخت‌ترین بازی را مقابل قطر در تهران داشتیم؛ آنها می‌گفتند بازی را می‌بریم و از اینکه با آنها همگروه شدیم خوشحال بودیم؛ خدا را شکر دروازه‌بان قطری اشتباه کرد و به پیروزی دست یافتیم.

او در خصوص درگیری‌ها در بازی رفت ایران و قطر عنوان کرد: من وسط دعوا قرار گرفتم و هر دو تیم دوستان و با برخی قطری‌ها در یک تیم بودیم؛ به مسؤولان قطری حاضر در ورزشگاه دست تکان می‌دادم و می‌گفتم من دعوا نکردم(با خنده).

مدافع استقلال تهران اضافه کرد: در برخورد با مهاجم چین در دیدار رفت مصدوم شدم ولی اتفاقی بود که افتاد ولی خدا را شکر توانستم با قدرت برگردم.

منتظری درباره تاثیر حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی ابراز کرد: از داخل اتوبوس که به سمت استادیوم می‌رویم، روی سکوها را می‌بینیم و با توجه به ماشین‌های داخل پارکینگ حدس می‌زنیم چه تعداد تماشاگر آمده است؛ بهترین حس زمانی است که ورزشگاه را مملوء از جمعیت می‌بینیم و روحیه می‌گیریم.

 

وی پیرامون گل نخوردن تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: شاید مردم بگویند در تمرینات تیم ملی، مدافعان تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند در حالی که اینطور نیست و کمترین کار روی خط دفاعی انجام می‌شود؛ واقعا بی‌انصافی است اگر بگوییم این موفقیت بخاطر خط دفاعی است چون حس مسؤولیت پذیری تمام بازیکنان موجب گل نخوردن ایران می‌شود.

منتظری تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهد و می‌بینیم مربیان چه تلاشی انجام می‌دهند؛ بعضی اوقات کی‌روش عصبانی می‌شود ولی با این وجود بازیکنان خود را با تمام وجود دوست دارد.

مدافع مصدوم تیم ملی عنوان کرد: خیلی از بازیکنان از لیست تیم ملی جا می‌مانند اما اگر به اردو دعوت شوند همه شانس بازی کردن پیدا می‌کنند؛ یک زمانی یک بازی ملی برای بازیکنی که چند اردو دعوت می‌شد به ثبت می‌رسید اما حالا همه شانس بازی کردن دارند و بعضا ذخیره‌ها بیشتر در زمین هستند.

او یادآور شد: نزدیک ۱۸ ساعت است گل نخوردیم و این مهم‌ترین جام جهانی‌ای بود که ایران با اقتدار به آن صعود کرد؛ ۹ بازی بدون گل خورده و دومین صعود پیاپی به جام جهانی اتفاقات بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

منتظری به مشکلات تیم ملی اشاره کرد و افزود: لباس، توپ‌، زمین، اسکان و … نامطلوب مسائلی است که باید حل شود؛ مشکلات زیادی بوده و الان زمان حمایت از تیم ملی است؛ این تیم قدرت صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد و اگر کم کاری به این تیم صورت بگیرد ظلم بزرگی به مردم ایران است؛ چرا هر چهار سال یک بار مردم نباید برای صعود تیم ملی به جام جهانی به خیابان بریزند؟

مدافع استقلال ادامه داد: حس بازیکنان را در زمان مسابقات می‌توانیم ببینیم؛ وقتی در زمین کره با تمام وجود بازی می‌کنند، نشان از روحیه بازیکنان است؛ کادر فنی و ما بازیکنان بی‌مهری زیادی دیدیم ولی اگر قرار به دلسردی بود این اتفاقات نمی‌افتاد؛ این مردم حق زیادی دارند خوشحال باشند.

 

گفتگوی جذاب با پژمان منتظری (بخش دوم)

 

* گزارشی از حواشی قبل از بازی ایران و کره جنوبی و حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه سئول جام جهانی سئول پخش شد.

 

همراه با تیم ملی در سئول

* کره جنوبی ۰ – ایران ۰

نکات بازی

ایران ۱۲ سال بدون شکست در زمین کره جنوبی.
ایران ۲۰ بازی بدون باخت در بازی‌های مقدماتی جام جهانی.
بیرانوند به کلین‌شیت‌های خود در تیم ملی ادامه داد.
ایران با کی‌روش بی‌شسکت در زمان ۱۰ نفره شدن در وقت‌های قانونی.

– مصاحبه بازیکنان

مهدی طارمی: از قبل می‌دانستیم بازی سختی داریم و کره برای سه امتیاز آمده ولی ما هم به دنبال پیروزی بودیم؛ بازی سختی برای دو تیم بود؛ روند گل نخوردن را هم همیشه حفظ می‌کنیم.

رامین رضاییان: داور سوت‌های اشتباهی داشت و به نفع کره قضاوت می‌کرد؛ کره بیشتر از ما استرس داشت ولی خدا را شکر شکست نخوردیم؛ امیدوار هستیم در دیدار با سوریه ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند تا جشن صعود بگیریم.

علیرضا جهانبخش: همه تیم صحبت کردیم به روندی که داشتیم مقابل کره هم ادامه دهیم و سه امتیاز را بگیریم؛ نیمه اول نمایش خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم بعد از کارت قرمز شرایط سخت شد؛ کار تیمی و منسجمی انجام دادیم.

اشکان دژاگه: اگر کارت قرمز نمی‌گرفتیم شانس برد زیادی داشتیم؛ سعید(عزت‌اللهی) از عمد آن کار را نکرد ولی همه با هم جنگیدیم و مقابل تیم کره شکست نخوردیم.

 

بازی کره جنوبی – ایران از نگاهی دیگر

 

* آنالیز مدافع چپ تیم ملی ایران

بخش آنالیز برنامه نود، به نمایش فوق‌العاده میلاد محمدی پرداخت و اشاره کرد که از زمان حضور او در ترکیب اصلی، ایران ۱۰ بازی گلی دریافت نکرده است و کمتر نفوذی از سمت راست حملات حریفان و چپ خط دفاعی ایران انجام می‌گیرد.

 

* مسلمان: استعداد صادقیان را مسی هم نداشت

محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره عدم دعوت به تیم ملی اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم در لیست تیم ملی قرار بگیرم؛ آروزی هر فوتبالیستی است در جام جهانی باشد و سعی دارم به این مهم برسم.

او ادامه داد: مربیان سلیقه‌ای انتخاب می‌کنند و شاید آقای کی‌روش نوع بازی برخی بازیکنان را دوست ندارند؛ الان هم حرفی ندارم و ۱۰۰ درصد تلاش می‌کنم به تیم ملی برگردم؛ قطعا حسرت می‌خورم در تیم ملی نیستم ولی آنقدر عملکرد بازیکنان ملی پوش خوب بوده و با اقتدار به جام جهانی رفته‌اند حرفی نمی‌زنم؛ الان شرایط اینطور است ولی دوست دارم دوباره ملی‌پوش شوم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه کی‌روش شاید به بازیکنان تکنیکی و فانتزی که دوندگی زیادی ندارند، توجه نمی‌کند، گفت: در پرسپولیس اگر کسی ندود آقای برانکو به او بازی نمی‌دهد؛ سال گذشته رامین(رضاییان) ۱۲ کلیومتر می‌دوید و ما بازیکنان حدود ۱۱ کیلومتر.

مسلمان تصریح کرد: نخستین بازی تیم ملی را در زمان سرمربیگری آقای کی‌روش انجام دادم و مقابل عمان هم یک گل از روی ضربه آزاد زدم؛ آخرین مسابقه ملی هم مقابل لبنان انجام دادم؛ در آن بازی به من گفت لب خط بازی کن و چون من بازیکن لب خط نیستم، به میانه زمین می‌رفتم که کی‌روش عصبی شد.

او درباره فرصت حضور در تیم‌های خارجی عنوان کرد: زمان حضورم در ذوب‌آهن دو، سه پیشنهاد اروپایی از طریق آقای آذری داشتم ولی شرایط برای رفتنم فراهم نشد؛ در نیم‌فصل سال گذشته تیم‌های قطری من و فرشاد(احمدزاده) را می‌خواستند ولی آقای برانکو گفتند به تیم کمک کنید اما قطعا اگر در تیم‌های اروپایی بودم به تیم ملی دعوت می‌شدم.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم همین شرایط را داشته باشم و با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقامی بگیریم؛ بازی در پرسپولیس شرایط سخت‌تری از تیم‌های اروپایی دارد؛ شرایط مالی پرسپولیس هم آرمانی نیست ولی اگر یک تیم خارجی که بتوانم پیشرفت کنم و در حد وسط یا رو به بالا باشد به آن تیم می‌روم.

مسلمان اذعان کرد: رامین رضاییان یک سری مشکلات داشت که مجبور بود به اروپا برود ولی اگر من هم پیشنهاد خوبی داشته باشم به اروپا می‌روم؛ اگر زمان حضورم در ذوب‌آهن به اروپا می‌رفتم شرایطم بهتر می‌شد ولی امیدوار هستم از سال آینده لژیونر شوم؛ حسن اشجاری، خلعتبری، منصوری و … در ذوب‌آهن نیمکت نشین بودند ولی من بازی می‌کردم؛ زمان حضور آقای ذوالفقارنسب اصلا به جوانان توجه نمی‌شد و ایشان ما را نگاه هم نمی‌کردند.

وی ادامه داد: در تمام رده‌های ملی به غیر از زمان آقای احمدزاده در رده سنی نوجوانان حضور داشتم و کاپیتان بودم.

هافبک پرسپولیس درباره دوستی با پیام صادقیان و رفتن این بازیکن به عثمانلی اسپور ترکیه گفت: از بچگی با پیام صادقیان بزرگ شدم؛ استعداد صادقیان را مسی هم نداشت؛ تکنیک‌هایی می‌زد که همه مبهوت می‌ماندیم ولی نمی‌دانم چه شرایطی پیش آمد؛ پیام در سال اول حضور در پرسپولیس تاثیرگذارترین بازیکن بود ولی در دومین فصل شرایط اینطور نبود؛ مقصر اصلی هم خودش باید باشد.

مسلمان با بیان اینکه صادقیان در ترکیه نمی‌تواند دست از پا خطا کند، عنوان کرد: اروپا مثل ایران نیست و باید با برنامه کار کرد.

هافبک پرسپولیس درباره تعداد گل‌های کمی که می‌زند، گفت: من بازیکن پشت مهاجمان هستم و وظیفه پاس به آنها را دارم اما مهم وظیفه فورواردهای تیم مثل طارمی، علیپور، امیری و قبلا عالیشاه بود که دوندگی زیادی داشتند؛ مهدی فرصت‌های زیادی را نمی‌زند ولی موقعیت‌های خوبی را هم گل می‌کند؛ سالی یک گل می‌زنم ولی آن هم مفید است؛ شرایط بازی‌ام به گونه‌ای است که باید عقب برگردم.

مسلمان درباره اهمیت بازی با گسترش فولاد ابراز کرد: امروز آقای برانکو گفتند اولویت، بازی با گسترش فولاد است و بعد باید به الاهلی فکر کنیم.

او درمورد مصاحبه‌ای که عنوان کرده بود با هر شرایطی برای استقلال بازی می‌کند، عنوان کرد: شیطنت یک خبرنگار بود که آن خبر را راجع به من درباره استقلال زد؛ رفاقت من و آقای منصوریان برادرانه است؛ من قبلا گفته بودم برای تیم آقای منصوریان بازی می‌کنم؛ زمانی که با ذوب‌آهن قرارداد داشتم، آقای گل‌محمدی در نیم‌فصل من را نخواستند که باشگاه ذوب به من گفت برای رفتن به پرسپولیس باید ۲ میلیارد تومان بدهم اما برای رفتن به استقلال ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم اما یک سری افراد در این میان قصد سودجویی داشتند که خدا را شکر این امر انجام نشد و به فولاد رفتم و در نیم‌فصلی که در این تیم بودم از هر نظر برایم بهتر شد.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: وقتی از ذوب‌آهن جدا شدم، اختیار رفتن به استقلال در دست من نبود اما شرایط رفتن به پرسپولیس را نداشتم؛ واقعا پرسپولیسی هستم؛ اگر مصاحبه‌ای است که گفته‌ام استقلالی هستم، یک نفر بیاید و بگوید.

 

مسلمان درخصوص شادگی گلی که با حرکات دست انجام می‌دهد، اذعان کرد: من و مهدی طارمی فقط به خاطر هادی نوروزی و شماره پیراهن ۲۴ او این کار را می‌کنیم.

 

مسلمان با بیان اینکه لطف هواداران بود که گفتند مهندس تیم هستم، ابراز کرد: در حال حاضر کاملا از حواشی دور شدم؛ قطعا اگر در دوران جوانی مشاوره خوبی داشتم الان قطعا ۴۰ بازی ملی برایم ثبت شده بود.

او درمورد ارتباط رضاییان با بازیکنان پرسپولیس گفت: مهدی رابطه خوبی با رامین داشت اما من در کل ارتباط خوبی با طارمی داشتم؛ رامین هر حرفی داشت به مهدی می‌گفت؛ رامین برای تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد اما مقصر خود او بود؛ اگر مثل علیپور سکوت می‌کرد و حرفی نمی‌زد آن اتفاق تمام می‌شد ولی خودش مقصر است؛ آقای برانکو منتظر آتو از رامین بود که از او گرفت.

هافبک پرسپولیس در خصوص نوع بازی طارمی و فرصت‌سوزی او اذعان کرد: اگر روزِ مهدی طارمی هم نباشد، دیگر بازیکنان از نوع بازی‌اش بهره می‌برند؛ مهدی بازیکن کاملی است و در پنج هفته لیگ موثر واقع شد و خدا را شکر در تیم ماند.

مسلمان ادامه داد: تنها کسی که اشتباهات مهدی را می‌گوید و قبول می‌کند، من هستم ولی وقتی به استقلال باختیم، دو روز با مهدی حرف نمی‌زدم چون آن موقعیت را باضربه سر خراب کرد یا پس از خراب شدن پنالتی در لیگ قهرمانان یک روز با او صحبتی انجام ندادم؛ اتفاق بعد از بازی با استقلال هم به این دلیل بود که دلم نمی‌خواست خوشحالی تیم حریف را ببینم؛ خدا را شکر تا الان با مهدی طارمی مشکلی نداشتیم.

او درباره حضور طارمی در تیم ملی و روند این بازیکن گفت: ان‌شاالله جام جهانی برای آنها خوب باشد!؛ تمام تلاشم را می‌کنم به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به شایعه پاس ندادن بازیکنان به منشا عنوان کرد: اگر جمعه بازی داریم، در تمام تمرینات روزهای قبل از آن، آقای برانکو تیم اصلی را برابر دیگر بازیکنان می‌گذارد که منشا در بین ۱۱ نفر اصلی نبود که بخواهیم به او پاس بدهیم؛ برای مثال من مقابل گسترش در ترکیب نیستم.

مسلمان درباره حواشی‌ای که درباره حضورش در زمان عضویت در تیم ملی امید در اردوی جزیه کیش گفت: ۱۰۰ درصد من در آن اتفاق حضور نداشتم و در قضیه کیش اصلا ما نبودیم؛ بازیکنی معروف‌تر از من و پیام صادقیان نبود که راوی آن اتفاق فقط اسم ما را گفته بود؛ تصاویر برای خیلی وقت پیش است و بخاطر آن به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رفتم؛ الان در پرسپولیسی هستم که اگر استوک آبی بپوشید سوژه می‌شوید و سعی کردم از اتفاقات دور باشم؛ فوتبالیست قلیانی متاسفانه است که نباید باشد.

 

او با بیان اینکه بازی در عمان برای ما نحس است، گفت: از آقای طاهری می‌خواهم دیگر میزبانی عمان در لیگ قهرمانان را برای ما نگیرند؛ امیدوارم تماشاگران در دیدار برگشت به ورزشگاه ابوظبی بیایند؛ ما برای برد به زمین می‌رویم؛ ۲۰ دقیقه آخر دیدار رفت هم حاکم زمین بودیم و می‌توانستیم برنده شویم.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: آنقدری که در تیم ما رفاقت دارد، صحبت‌هایی مثل پاس ندادن و … نیست؛ آقای برانکو موجب شد روند فوتبالی من تغییر کند و مدیون ایشان هستم؛ درست است در تیم ما پول نبود ولی آقایان طاهری و ترکاشوند کاری کردند شرایط بهتر شود؛ امیدوارم مردم تمام ایران دعا کنند تا پرسپولیس به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

مسلمان درباره حضور طارمی و منشا در ترکیب و کنار هم گفت: فکر نمی‌کنم منشا کنار مهدی موفق شود چون فوتبال این دو بازیکن شبیه هم است؛ وقتی علیپور کنار مهدی بازی می‌کند، دوندگی زیادی دارد و موقعیت‌سازی می‌کند ولی منشا اینطور نیست؛ به نظرم این دو بازیکن نمی‌توانند کنار هم بازی کنند و فکر می‌کنم آقای برانکو نیز متوجه این موضوع شده اما در دیدار با گسترش فولاد، به بازیکنان ملی پوش استراحت می‌دهد.

او به ترکیب تیم ملی هم اشاره‌ای کرد و افزود: فکر می‌کنم مهدی طاریم مقابل سوریه بازی می‌کند چون با او رفاقت دارم؛ سید جلال مصدوم است اما انصاری بازی می‌کند و علیرضا بیرانوند هم که دروازه‌بان است.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: منشا در مقایسه با مهاجم اوکراینی سال گذشته، مسی است(با خنده)؛ مدافع وسط اوکراینی سال قبل هر روز هشت کارامل می‌خورد و کلا تعطیل بود!؛ البته فکر کنم شکایت‌های آنها هم چند وقت دیگر بیاید.

 

محسن مسلمان از تیم ملی تا ترانسفر به اروپا

 

* قدوس: ناراحتم چرا زودتر به ایران نیامدم

سامان قدوس، بازیکن جدید تیم ملی ایران در گفت‌وگو با برنامه نود اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم به تیم ملی ایران دعوت شدم؛ روز گذشته مادر بزرگم را در ایران دیدم؛ بازیکنان ایران رابطه خوبی با من دارند و خوب و بد را می‌گویند.

وی درباره انتخاب ایران و نرفتن به تیم ملی سوئد گفت: از انتخابم قطعا رضایت دارم ولی ناراحت هستم چرا زودتر به تیم ملی ایران نیامدم؛ اشکان خیلی به فکر من بود و علیرضا جهانبخش، گوچی و … دوستانم هستند؛ به علیرضا حقیقی گفتم در بازی پیش رو در لیگ سوئد به او گل می‌زنم؛ تیم آنها خوب است ولی الان آخر جدول هستند که بخاطر مربی قبلی است.

این ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: خوشحال هستم به تیم ملی سوئد هم دعوت شدم ولی حس خوبی به آن نداشتم چون ایرانی بودم؛ پدر و مادرم اهوازی هستند و می‌دانم این شهر فوتبال برزیلی  و هوای گرمی دارد.

قدوس با بیان اینکه همیشه بازیکن هجومی بودم ولی دوست دارم در پست پشت مهاجم باشم، ابراز کرد: خوشحال هستم به گالاتاسرای ترکیه و پائوک یونان گلزنی کردم؛ قبلا پاس دادن را خیلی دوست داشتم ولی الان گلزنی را خیلی دوست دارم؛ در ۱۲ بازی ۶ کارت زرد گرفتم.

او پیرامون مهاجمان ایرانی عنوان کرد: سردار بازیکن خوبی است و خیلی گل می‌زند اما همه مهاجمان ایران خیلی خوب هستند؛ خیلی خوشحال هستم بعد از آمدن به ایران همه من را فالو می‌کنند.

قدوس یادآور شد: نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم؛ در بین بازیکنان خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست داشتم و تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است.

لژیونر فوتبال ایران درباره پست مورد علاقه‌اش در زمین گفت: به کی‌روش گفتم هرجایی دوست داشت بازی می‌کنم ولی در تمرینات تیم ملی هافبک هجومی یا وینگر بودم؛ خیلی دوست دارم در ورزشگاه آزادی بازی کنم و خیلی ناراحت می‌شوم اگر نتوانم برابر سوریه وارد زمین نشوم.

 

مصاحبه صمیمانه با سامان قدوس

 

* گزارشی از حواشی دربی اخیر مازندران در لیگ یک بین تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران پخش شد.

 

حاشیه های دربی مازندران(نساجی – خونه به خونه)

 

* گزارشی از اتفاقات و جنجال‌های پس از بازی تیم‌های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل پخش شد که در جریان آن گفت‌وگوهایی تلفنی با مهدی هاشمی مربی خونه به خونه، فرزاد مجیدی سرپرست خونه به خونه و سعید فتحای مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ انجام گرفت.

 

* گزارشی از بازی‌های هفته چهارم لیگ دسته اول پخش شد.

 

* نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود «مهدی طارمی» را به‌عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کردند.

برنامه نود این هفته ساعت ۲:۱۴ بامداد روز سه‌شنبه، چهاردهم شهریورماه خاتمه یافت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو