زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ -

تمایل آنچلوتی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس

رسانه های انگلیسی ادعا کردند که کارلو آنچلوتی، مربی باتجربه ایتالیایی، بعد از اخراج از بایرن مونیخ، مایل است به لیگ برتر انگلیس برگردد.

سرای نور؛

آنچلوتی که بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ هدایت چلسی را برعهده داشت، در اولین فصل حضورش در لیگ برتر موفق شد با چلسی قهرمان لیگ و جام حذفی شود اما نتایج ضعیف تیمش در فصل دوم حضور در استمفوردبریج باعث شد تا از این تیم اخراج شود.

او بعد از حضور در پاری سن ژرمن و رئال مادرید، در تابستان ۲۰۱۶ هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت اما نتایج ضعیف در همین هفته ابتدایی فصل دوم حضورش در باواریا، باعث شد تا مدیران بایرن تصمیم به اخراج او بگیرد.

تیم او در ابتدای این هفته در بوندس لیگا، برتری ۲-۰ مقابل ولفسبورگ را با تساوی ۲-۲ عوض کرد و شب گذشته هم در چمپیونزلیگ با سه گل مغلوب پاری سن ژرمن شد تا دوران حضور او در آلیانس آرنا بسیار زودتر از حد انتظار به پایان برسد.

اکنون نشریه تلگراف ادعا کرد که اگر آنچلوتی پیشنهاد مناسبی از انگلیس دریافت کند، مایل است بار دیگر در لیگ برتر مربیگری کند.

پیش از باشگاه وستهام برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده بود و با توجه به اینکه اسلاون بیلیچ، سرمربی چکش ها، در آخرین فصل حضور در این باشگاه، شرایط چندان باثباتی ندارد، ممکن است بار دیگر نام آنچلوتی در اطراف این باشگاه مطرح شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو