زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

زیدان همین حالا هم می تواند برای رئال بازی کند

ستاره کروات رئال از آمادگی بدنی و فنی زیدان برای حضور در زمین فوتبال خبر داد.

سرای نور؛

بیش از ۱۰ سال است که از خداحافظی زیدان با فوتبال می گذرد ولی او همچنان آمادگی بدنی خود را حفظ کرده است.

زیزو که اکنون در قامت یک مربی برای رئال افتخارآفرینی می کند، توانسته در عرض یک سال و نیم، رئال بحران زده را به بهترین تیم اروپا بدل کند.

 

 

 

 

مودریچ در مورد زیدان گفت:« وقتی به ما اعلام شد که زیدان جانشین بنیتس شده، بسیار خوشحال شدیم. لذتبخش بود که اسطوره ای مثل زیدان را به عنوان مربی در اختیار داشته باشی.

هر روز تمرین و حرف زدن با زیدان باورنکردنی و خاص است. تمام موفقیت های اخیرمان را به او مدیونیم. زیدان آرامش را به رئال برگرداند و ثبات را بر تیم حاکم کرد. او این اصل را که همه برایش مهم هستند را در رئال جا انداخته و این در تیم های بزرگ کار ساده ای نیست.

هر از چند گاهی در بازی های درون تیمی به میدان می رود و باید بگویم که آنقدر از لحاظ بدنی و فنی خوب است که همین حالا هم می تواند ستاره میانه میدان رئال باشد. او همان خصوصیات قدیمی خود را حفظ کرده و در بازی های تمرینی هم کاملا جدی ظاهر می شود.»

 

بازی برای رئال:« بازی در رئال یک اتفاق ویژه برای هر فوتبالیستی است و جام بردن در این تیم هم اتفاقی خاص تر است. رئال، شناخته ترین تیم دنیا و تیمی است که بیشترین افتخارات را دارد. سه بار با رئال قهرمان اروپا شده ام که دوتایش متوالی بوده. هر آنچه باید را در رئال فتح کرده ام و هنوز هم ذهنیت همه بازیکنان، کسب جام های بیشتر است. در رئال همیشه باید چنین ذهنیتی را داشته باشید.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو