زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

پلیس با جدیت در برابر مزاحمان نوامیس می ایستد

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس از همه ظرفیت و پتانسیل های موجود برای ارتقای امنیت و آسایش مردم استفاده می کند و در برابر مزاحمان نوامیس و قانون گریزان با جدیت می ایستد.

به گزارش سرای نور؛ سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در یادواره ۱۱۰ شهید نیروی انتظامی جنوب شهر تهران در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری که با حضور جمعی از فرماندهانی نیروزی انتظامی و خانواده شهدای مدافع حریم برگزار شد، اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و امنیت امروز کشور، مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز در حالی که کشورهای منطقه با ناامنی روبرو هستند، ایران اسلامی به برکت مجاهدت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و نیروی انتظامی در امنیت کامل قرار دارد.

وی در ادامه با تجلیل از رشادت ها و جانفشانی های شهدای نیروی انتظامی ادامه داد: شهدای نیروی انتظامی برای تأمین امنیت کشور، جان خود را نثار کردند.

سردار اشتری با اشاره به پیروی شهدای نیروی انتظامی از فرهنگ عاشورا گفت: شهدای نیروی انتظامی با اقتدا به فرهنگ عاشورا و پیروی از منویات رهبری،   برای تأمین امنیت کشور از جان خود گذشتند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد:  پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد نظم و امنیت در کشور تلاش می کند و هیچ نهاد و مجموعه ای مشابه پلیس نیست.

وی تأکید کرد: پلیس از همه ظرفیت و پتانسیل های موجود برای ارتقای امنیت و آسایش مردم استفاده می کند و در برابر مزاحمان نوامیس و قانون گریزان با جدیت می ایستد

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو