زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

یکی از مسئول سپاه ناحیه نور:

رسالت ما روشنگری تفکر داعش است

وظیفه ما روشنگری تفکر داعش است و باید با نیروی قوی ایمان و توکل بر خدا باید مأموریت تربیتی و روشنگری حلقه‌های صالحین را پیش ببریم.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،یکی از مسئولان ناحیه سپاه نور در مراسم تجلیل از برترین‌های صالحین و منتخبین مسابقات قرآنی بسیج شهرستان نور اظهارکرد: وظایف کسانی که در حلقه صالحین رسالت تربیت جوانان انقلابی را بر عهده دارند بسیار سنگین است.

 

وی گفت: در حلقه صالحین باید جوانانی تربیت شوند تا در عرصه‌های مختلف، انقلاب و اسلام را یاری کنند.

این مسئول با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدیریت حضرت امام (ره) در دفاع مقدس، بحران فتنه‌ها و فتنه داعش و فتنه‌هایی که با آن روبرو خواهیم شد، افزود: همه این‌ها نیاز به روشنگری دارد و به فرمایش مولی علی(ع) ایمان چهار رکن دارد و اگر یکی از ارکان محقق نشود، نمی‌توانیم رسالت خود را انجام دهیم.

 

این سخنران تصریح کرد: رسالتی که بر دوش شماست رسالت تربیتی است و اگر در آن تزلزل و تعلل، یأس و ناامیدی به وجود بیاید نمی‌توانید به هدف آرمانی مورد نظر دست پیدا کنید و باید به فرمایش مولی علی(ع) روحیه ایمانی خود را در انجام مأموریت‌ها و رسالت‌ها تقویت کنید.

 

 

وی خاطرنشان کرد: نخستین رکن ایمان، توکل به خداست و در هر کاری باید توکل به خدا داشته باشم و مصادق زیادی از تأثیر این رکن ایمان را در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس شاهد بودیم.

 

این مسئول ناحیه سپاه نور گفت: رکن دوم ایمان این است که با توکل به خدا تمام سعی و همت و تلاش خود را در انجام وظیفه به کار ببریم و نتیجه را به خدا واگذار کنیم و با توکل به خدا هرگز از نصرت الهی ناامید نشویم همانطور که امام ( ره) در پیروزی خرمشهر فرمودند: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.

 

وی در ادامه اظهارکرد: رکن سوم ایران رضا به قضای الهی است و به آنچه خدا برای ما مقدر فرمود راضی باشیم که اگر در عرصه‌های مختلف با همت و تلاش حتی به موفقیت نسبی هم دست پیدا کردیم، رضای خدا را در نظر بگیرید و مأیوس نشویم زیرا ناامیدی از نصرت الهی، کفر است.

این سخنران با اشاره به مقدرات الهی یادآورشد : نباید آن چیزی که به دلخواه ماست دستورات الهی را اعمال کنیم و جایی که ممکن است به دلخواه و نفع ما نباشد دستورات الهی را نادیده بگیریم.

 

 

این مسئول با تأکید بر استقفار فراوان و توکل به خدا اظهارکرد: اگر به چهار رکن ایمان که امام (ع) فرمودند توجه کنیم، یقین بدانیم که در بیشتر مأموریت‌ها و کارهای خود موفق خواهیم بود، همانطور که در اول جنگ سوریه عده‌ای فکر می‌کردند داعش سوریه را اشغال کرده و کار تمام شد، اما نیروهای انقلابی با اتکا به ارکان ایمان، مرحله به مرحله، با توکل به خدا دشمن را عقب راندند و در جنگ سخت موفق شدیم دشمن را نابود کنیم.

 

وی در پایان افزود: ما رسالت بزرگتری بر دوش داریم و آن روشنگری تفکر داعش است که وظیفه ماست آن را روشنگری کنیم و با نیروی قوی ایمان و توکل بر خدا، مأموریت تربیتی و روشنگری حلقه‌های صالحین را در محلات خود به پیش ببریم و با امید خدا، نصرت الهی در پی خواهد بود.

زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو