زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

هت‌تریک برانکو در از دست‌ دادن برد

پرسپولیسی ها در طول این فصل سه بار بازی برده را با تساوی تعویض کرده اند.

سرای نور؛برانکو و شاگردانش برای ثبت دوازدهمین برد فصل خود مقابل فولاد تنها یک دقیقه کم آوردند و نتوانستند تک گل سه امتیازی خود را حفظ کنند. این سومین بار بود که سرخپوشان در طول این فصل بازی برده را با تساوی تعویض کرده و سه امتیاز را با یک امتیاز معامله کردند.

پرسپولیس در هفته چهارم در حالیکه در ورزشگاه آزادی با تک گل فرشاد احمدزاده از سیاه جامگان پیش بود، در دقیقه ۸۵ مغلوب فرصت طلبی امیر محمدپناهی شد و برانکو بعد از سه برد متوالی در نهایت حریف اکبر میثاقیان نشد.

اما سرخپوشان در هفته هفتم در حالیکه در بازی حساس هفته از میزبان خود یعنی سپاهان ۲ بر یک پیش بودند، با گل دقیقه ۸۷ جلال الدین علیمحمدی رویای بردشان نقش بر آب شد و از چشیدن لذت یک برد دلچسب بازماندند.

بی شک ماجرای از دست دادن امتیاز در اهواز و مقابل فولاد خوزستان داستان دیگری بود. درست است که بیرانوند در دقیقه ۸۹ با گل زهیوی، رکورد خودش و پرسپولیس را بر باد رفته می دید؛ اما عملا عقب نشینی برانکو در این دیدار از دقیقه ۶۴ آغاز شد. بیرون کشیدن عوامل تهاجمی نظیر محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و علی علیپور و اضافه شدن بشار رسن، شایان مصلح و سیامک نعمتی حکایت از رضایت برانکو از برد شکننده یک بر صفر داشت.

عقب نشینی مرد کروات آن قدر مشهود بود که پورموسوی با تزریق عناصر تهاجمی مثل امیر زلیکانی، صابر حردانی و حسن بیت سعید از فضای به وجود آمده نهایت استفاده را برد و مانع از ثبت اولین شکست خانگی اش شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو