زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

علیپور؛ وقتی فرصت سوزی معنا ندارد

پرسپولیس شاید برخلاف گذشته بازی پر موقعیت را نداشته باشد اما می‌تواند امیدوار باشد از فرصت‌های کوچک نیز به گل دست یابد.

سرای نور؛فرصت‌سوزی‌های پرسپولیس نه تنها هواداران که کادرفنی این تیم را نیز عصبی کرده بود و البته در این فصل با آمار متعادلی همراه شده است. سرخپوشان که پیش از این علیرغم ایجاد فرصت‌های مناسب در رسیدن به گل گاها ناکامی بزرگی را نصیب خود می‌کردند، در این فصل به بهترین شکل ممکن توانسته‌اند از تک موقعیت‌ها برای دستیابی به نتیجه سود ببرند.

علی علیپور به عنوان مهاجم اول سرخپوشان در هفته ۲۱ لیگ برتر با ثبت ۱۴ گل اکنون شانس اول آقای گلی محسوب می‌شود و یک بازی تیمش را نیز به دلیل محرومیت از دست داده است. این تعداد گل شاید در کمتر از ۲۰ موقعیتی صد در صدی باشد که نصیب مهاجم شمالی سرخپوشان شده و او به بهترین شکل ممکن تیمش را به امتیازات لازم برای فاصله گرفتن از دیگر مدعیان رسانده است.

دیگر مهاجم پرسپولیس نیز علیرغم دوری از آمادگی طی هفته‌های اخیر اما توانسته از حیث ضربات تاثیرگذار و دستیابی به گل عملکرد فنی مناسبی از خود به جا بگذارد و کمتر بازی‌ای در این فصل بوده که سرخپوشان علیرغم ایجاد فرصت گلزنی مناسب در نهایت از حیث نتیجه به چیزی که به دنبال آن بودند دست نیافته باشند. مهمترین دیداری که این تیم و خصوصا حمله وران آن نتوانستند از موقعیت‌ها سود ببرند جدال با نفت آبادان در جام حذفی بوده که منتهی به حذف آنها از گردونه این رقابت‌ها شد. علیپور و منشا که تنها مهاجمین این تیم در فصلی که آنها از جذب بازیکن نیز محروم هستند، محسوب می‌شوند و برانکو ایوانکوویچ می‌تواند روی زهردار بودن دو گلزن اول تیمش حساب ویژه‌ای باز کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو