زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ -

فرماندارنور:

حضور میلیونی ایرانیان زائر اقتدار ملی است که تحرکات دشمنان و داعش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فرماندارنوربا اشاره به حضور میلیونی زائران حسینی در اربعین سالار شهیدان در کربلای معلی آن را اقتدار شیعی دانست و بیان کرد: حضور میلیونی ایرانیان زائر اقتدار ملی است که تحرکات دشمنان و داعش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

به‌گزارش سرای نور؛هادی خنجری دیروز در دومین جلسه ستاد پشتیبانی اربعین که در محل فرمانداری نور برگزار شد، اظهار کرد: در پی تصمیمات کلان کشوری و استانی، هماهنگی لازم برای اعزام کاروان‌های پیاده زائران اربعین در شهرستان ضروری است.
وی افزود: با توجه به حساسیت موجود در منطقه و اقدامات تروریستی موضوع امنیت و پشتیبانی از این زائران جدی است که باید برای رفاه زائران سیدالشهدا(ع) تمهیدات لازم صورت گیرد.
فرماندار نور ساماندهی زائران شهرستان، تهیه و تحویل ویزای آنان، تدبیر ساز و کار لازم برای اعزام را ضروری دانست و از تشکیل کمیته‌های مختلف برای این منظور خبر داد.
این مسئول با اشاره به حضور میلیونی زائران حسینی در اربعین سالار شهیدان در کربلای معلی آن را اقتدار شیعی دانست و بیان کرد: حضور میلیونی ایرانیان زائر اقتدار ملی است که تحرکات دشمنان و داعش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
خنجری با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا این اقتدار و اجتماع بزرگ شیعی در اربعین حسینی را کم رنگ جلوه داده و میزان حضور را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم امنیتی و مراقبت از زائران در دستور کار مسئولان عراقی و کشور ما قرار دارد.
وی از ثبت‌‌نام بیش از ۸۳۰ نفر زائر نوری در کاروان‌ها خبر داد و گفت: ثبت‌نام و مراجعه همچنان ادامه دارد و این زائران در گروه‌های پنج و ۱۰ نفره سازماندهی شده و اعزام می‌شوند که نخستین گروه از زائران روز جمعه اعزام می‌شوند.
فرماندار نور در پایان از تهیه و تحویل بسته‌های فرهنگی و غذایی به زائران اعزامی خبر داد.

منبع:روابط‌عمومی‌فرمانداری‌نور

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو