زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

جذب سرمایه گذار با رفع موانع امکان پذیر است

فرماندار نورگفت:شهرستان نور در همه بخش‌های تجاری، گردشگری و ... با پتانسیل‌هایی که دارد، مستعد سرمایه گذاری است و برای جذب سرمایه گذار باید موانع را رفع کنیم.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در جلسه شورای اداری اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده و تمام وقت خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنیم.

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۶۱۱
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: به برکت، درایت و مدیریت رهبر فرزانه و توجه رئیس جمهوری وارد عرصه شدیم که دشمن در مقابل ما عقب نشینی کرد و کاهش نرخ سود بانکی، کاهش شکاف‌های نرخ عرض، کاهش تورم و رشد اقتصادی و … از تأثیرات توافقات هسته ای است.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۸۰۸

 
فرماندار نور تصریح کرد: تغییرات فرهنگی به ویژه در حوزه اقتصاد را باید سر لوحه کار خود قرار دهیم و تغییر فرهنگ مصرف جزء اساسی ترین اقدامات است.

 

 
این مسئول بیان کرد: شهرستان نور در همه بخش‌های تجاری، گردشگری و … با پتانسیل‌هایی که دارد مستعد سرمایه گذاری است و برای جذب سرمایه گذار باید موانع را رفع کنیم.
خنجری تأکید کرد: در حوزه‌های صنعت و تولید، بیشتر واحدهای تولیدی شهرستان نور نیمه فعالند و به ویژه در شهرک صنعتی که به علت بدهی به بانک‌ها نمی توانند از سرمایه در گردش در غالب تسهیلات بهره مند شوند.

 

 
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات تولید کنندگان دستگاه‌های خدماتی هستند که خواستار دریافت مطالبات خود به طور یکجا می‌باشند و با توجه به چرخه کند تولید، مشکلات مالی تولید کنندگان و همکاری دستگاه‌های خدماتی در حد اختیارات خود، اما فشارهای بخش نامه‌های استانی و کشوری برای دریافت مطالبات، یکی از موانع مهم برای تولید کنندگان شهرستان نور است.
فرماندار نور با اشاره به منطقه کمتر توسعه یافته بخش بلده بیان کرد: بخش بلده با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوان که برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری دارد اما عدم همکاری در رفع برخی موانع سبب شد تا نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۵۰۳۱

 
این مسئول تولید و کاشت زعفران، گیاهان دارویی، گل محمدی و … را از ظرفیت‌های این منطقه نام برد که نیاز به تأمین اعتبار برای حمایت از تولید کنندگان دارد.
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در نخستین حضور خود در شورای اداری شهرستان نور اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان روزه گرفتن، تلاوت قرآن و دعا توصیه شده است.

 
وی گفت: در سال اقصاد مقاومتی، اقدام و عمل همه باید در این مسیر با تعامل همت کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری عملی شود.

 
نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت با اشاره به حضور حد اکثری مردم در انتخابات آن را سبب مأیوس شدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و از زحمات ۴ ساله نماینده سابق (عبدالوحید فیاضی) قدر دانی کرد.

 
این مسئول تصریح کرد : نگاه ما باید در تقویت مدیران برای ارائه خدمت بهتر به مردم باشد و باید فضایی ایجاد شود تا همه مدیران دستگاه‌های اجرایی احساس امنیت شغلی کنند و بر این اساس قصد تغییرات اساسی مدیران را نداریم.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۶۱۱
علی اسماعیلی اظهار کرد: هدف، خدمت‌گزاری به مردم است که ولی نعمتان ما هستند و این تفکر باید در جامعه نهادینه شود.

 
وی خصوصیات یک مدیر را مشورت و مشارکت تمام کارشناسان و مردم دانست و افزود: مشورت و مشارکت در تصمیم گیری سبب ایجاد موقعیت بهتر برای مدیران است.
نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت یادآور شد: یک مدیر مدبر قانون را فصل الخطاب قرار می‌دهد و نگاه ما درعرصه مدیریت، حاکمیت قانون است.
این مسئول تأکید کرد: شفاف کردن عملکردها سبب کاهش تخلفات و فساد و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۷۰۵

 
اسماعیلی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران باید مسئولیت پذیر و نسبت به عملکرد خود پاسخ گو باشند و در این خصوص با هماهنگی فرماندار در مناطق مختلف روستایی و شهری از نزدیک مشکلات و مسائل را بررسی می‌کنیم و مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخ گو باشند.
وی تصریح کرد: استفاده از همه تفکرات و سلیقه‌ها در مسیر درست و منطقی بر مبنای وحدت مدیریت از ویژگی های یک مدیر موفق است .
نماینده نور و محمود آباد در خانه ملت گفت: نقطه وحدت، در راستای اجرای فرمایشات رهبر فرزانه، رفع مشکلات و خدمت گزاری به مردم ضروری است.
این مسئول اظهار کرد: امروز اجرای عدالت مظلوم واقع شده است و عدالت استفاده از ظرفیت‌ها توانمند‌های همه انسان‌ها است.

اسماعیلی اثر بخشی و بهروری را از خصوصیات یک مدیر نام برد و افزود: یک مدیر موفق از تمام توانمندی‌ها و قابلیت‌ها استفاده می‌کند.
وی با اشاره به وظایف نماینده خانه ملت گفت: نماینده مجلس دو وظیفه دارد یکی قانون گذاری و دیگری وظیفه نظارتی است که باید بخش نظارتی را با همدلی و هم زبانی تقویت کنیم.

مهدی راز جویان در جلسه شورای اداری شهرستان نور با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی همان کارهای روزمره با نگاه پنج مؤلفه دانش بنیان، مردمی، عدالت محوری، درون زایی و برون گرایی می‌باشد و وقتی اقتصاد ما بر پایه فروش نفت باشد، اقتصاد مقاومتی معنایی ندارد پس توجه به آمار صادرات غیر نفتی در کشور از اولویت‌ها است.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۶۴۲

 

 

 

وی تصریح کرد : در استان مازندران با توجه به مواهب الهی و موقعیت استانی دو مؤلفه توسعه کشاورزی و گردشگری را داریم که هرچند توجه به صنعت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یاد آور شد: با توجه به مواهب الهی (دریا، جنگل، کوه، دشت، و …) چه اقداماتی برای استفاده از این منابع، به معنای واقعی کلمه، در اقتصاد گردشگری انجام دادیم؟

این مسئول تأکید کرد: زمان طولانی برای دریافت مجوز یکی از موانع برای جذب سرمایه گذار است و ما در راستای اقتصاد مقاومتی و تشکیل نخستین قرارگاه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در کل کشور در پنجم فروردین ماه در مازندران، جلسات متعددی برگزارکردیم.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۶۴۲

 
راز جویا گفت: در این ستاد ۵۷ پروژه تعریف شد و یک کارگروه نظارتی اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است که یکی از مهمترین برنامه های آن پنجره واحد است که زمان استعلامات را از یک سال و شش ماه به سه ماه کاهش داده است و تلاش می‌شود این زمان به یک ماه نیز برسد که در جذب و جلب سرمایه گذاری بسیار مؤثر است.

 

 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کاهش ضایعات و ارتقاع کیفیت نان را از برنامه‌های تدوین شده نام برد و یادآورشد: با توجه به رتبه نخست تولید مرغ بیش از ۱۱ درصد تولید مرغ کشور در مازندران انجام می‌شود.
این مسئول تأکید کرد: حفظ تعادل عرضه و تقاضا در بازار داخل با بهره وری از بازار تقاضا در خارج و افزایش صادرات امکان پذیر است که باید به کیفیت محصولات نیز توجه ویژه شود.

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۱۹۱۳

 

 

 
رازجویان با اشاره به رفع موانع تولید افزود: دولت مصوبه ۱۶ ملیارد تومانی برای تسهیلات در نظر گرفته است که سهم استان مازندران ۴ هزار و ۷۰۰ میلیار ریال است که در مرحله نخست ۳۵۰ بنگاه کوچک و متوسط را شامل می‌شود.

 
وی امهال واحدهای تولیدی را که تا یک میلیارد بدهی دارند از برنامه های دولت نام برد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یاد آور شد: معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری تفاهم نامه‌ای را با بانک سینا و بنیاد علوی امضا کردند که تا در مناطق محروم و روستاها طرح توسعه انجام شود که سهمیه استان مازندران ۲۰ میلیارد تومان است و قابل افزایش نیز می‌باشد.

 
این مسئول خاطر نشان کرد: همه این موارد می‌تواند امید بخش برای حرکت و توسعه استان باشد و امیدواریم تا پایان سال حرکت جهشی در پیشرفت اقتصاد مقاومتی داشته باشیم .

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۱۸۵۵

 
راز جویان سهم شهرستان نور از محل بند ج را ۲۲۶ طرح با ۲۸ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال نام برد.

 
در پایان حسین محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور که در اجرای برنامه‌های فرهنگی، راهیان نور، ارتحال حضرت امام(ره) و رزمایش‌ها همکاری کردند قدردانی کرد و افزود: تعامل بسیار خوب فرمانداری و سپاه نور و نگاه ویژه استانداری و سپاه کربلا سبب شد در جلسه استانی فرماندار شهرستان نور به عنوان بهترین و برترین فرماندار در عرصه راهیان نور معرفی شوند.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۰۹۴۷۴۳
وی از مدیران شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، شهرداران و دستگاه‌های اجرایی که در اجرای برنامه‌های شهرستان اهتمام داشتند، تشکر کرد.

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۴۲۶
در این جلسه لوح تقدیر از طرف استاندار و فرمانده سپاه کربلا مازندران به معاون فرماندار نور، شهردار ایزدشهر، نور، رویان، بلده، چمستان و بخشداران چمستان، بلده و بخش مرکزی نور اهدا شد.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۵۱۱

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۳۳۵

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۶۲۲

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۴۲۵

۲۰۱۶۰۶۱۶_۱۰۵۶۵۹

زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو