زمان انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ -

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر ۲ در شهرستان نور

فرماندهی انتظامی شهرستان نور گفت:پلیس شبانه روز در تلاش ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان است و با تقاضای مردمی هر جا لازم باشد با جدیت و قاطعیت در صحنه حضور پیدا می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،سرهنگ علی داداش تبار در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص اجرای طرح عملیات ظفر( ۲)در شهرستان نور اظهار کرد: این طرح بر اساس دستور فرماندهی استان مازندران برای برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان اجرا شد.

 

 

 

وی گفت: اکیپ های مختلفی پس از هماهنگی لازم قضایی در راستای جرایم مختلف در شهرستان نور تشکیل شد و واحدهای عملیاتی در نقاط جرم نیز حاضر شدند.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان نور بیان کرد: تلاش همکاران شهرستانی در راستای برقراری نظم عمومی و احساس امنیت پایدار در شهرستان سبب دستگیری سارقین و کشف اموال مسروقه شد.

 

این مسئول در ادامه افزود: قاچاق چوپ یکی از معضلات در غرب استان است که در این خصوص با تلاش همکاران ۱۴ تن چوب قاچاق همراه با خودروهای حمل چوپ کشف و قاچاقچیان چوب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

سرهنگ داداش تبار با قدردانی از همکاری مردم شریف شهرستان نور تأکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در راستای برقراری امنیت پایدار هر گونه موارد امنیتی و سو امنیتی در شهرستان را در کوتاه‌ترین زمان به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

 

وی گفت: همکاران با درایت کامل در محل اتفاق جرم حاضر و با کسانی که آرامش و امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح برابر تدابیر فرماندهی استان مازندران صورت گرفت و در شهرستان‌ها به نوبت اجرا می‌شود، افزود: پلیس شبانه روز در تلاش ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان است و با تقاضای مردمی هر جا لازم باشد با جدیت و قاطعیت در صحنه حضور پیدا می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو