زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ -

فرماندار شهرستان نور:

بی‌توجهی به امر معروف و نهی از منکر بی‌توجهی به یک فریضه الهی است

فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: برخی از ما حتی وظیفه تکلیفی خود را انجام نمی‌دهیم.

به گزارش سرای نور؛ فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه برخی از ما حتی وظیفه تکلیفی خود را انجام نمی‌دهیم، اظهار کرد: تکلیف شرعی داریم، مسئول هستیم و ادعای مسلمانی و شیعه بودن داریم، باید دغدغه داشته باشیم، دغدغه دین، فرهنگ، امر به معروف وظیفه شرعی و اداری همه ما است.
هادی خنجری افزود: زمانی باید برای باز کردن معبر در میدان جنگ و دفاع مقدس روی مین می‌رفتیم، امروز هم در دفاع هستیم و فقط نوع مین تغییر کرد، مین‌های فرهنگی صدا ندارد و البته خوش رنگ و زیبا است و آرام آرام ما و دین ما را از بین می‌برد با این وجود جای بی‌تفاوتی وجود دارد؟
وی خاطر نشان کرد: در کنار ساحل هستیم و تهاجم فرهنگی را می‌بینیم، دشمن در خانه‌های ما ورود پیدا کرد و بیشتر ما بی‌توجه و بی‌تفاوت هستیم، دغدغه نداریم، اگر دغدغه دین ندارید دست‌کم دغدغه آینده خانواده و فرزندان خود داشته و متوجه اطراف خود باشید. وی خواستار توجه همه مسئولان و اقشار مختلف برای احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای دین جدش رسول‌الله (ص) و فریضه امر به معروف بود، اگر ما خود را پیرو آن حضرت می‌دانیم و عزاداری می‌کنیم باید برای آنچه که امام و یارانش برای آن شهید شدند، تلاش کنیم. خنجری تصریح کرد: بی‌توجهی به امر معروف و نهی از منکر بی‌توجهی به یک فریضه الهی است و کسی که به دستور خدا بی‌توجه باشد نمی‌تواند خود را مسلمان بداند، مسلمانی یعنی اطاعت و بندگی و بنده باید دستورات الهی و دین را اجرا کند.
منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو