زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ -

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس فولاد را خم کرد/صدرنشینی مطلق شاگردان برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان به یک پیروزی ارزشمند رسید تا فاصله امتیازاتش را در صدر جدول با تراکتورسازی تبریز به عدد ۴ برساند.

به گزارش سرای نور؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

عبدالله کرمی (گل به خودی – ۲)، وحید امیری (۱۲) و علی علیپور (۴۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ ۳۸ امتیازی شوند و فاصله خود را باتراکتورسازی در صدر جدول به عدد ۴ برسانند.

این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ابتدا قرار بود ساعت ۱۵ آغاز شود ولی داور مسابقه به خاطر حضور زیاد تماشاگران پرسپولیس و درگیری هواداران دو تیم با ۲۰ دقیقه تاخیر سوت شروع مسابقه را زد.

در غیاب رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده، برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور را در ترکیب پرسپولیس قرار داد.

بازی در نیمه اول سرعت زیادی داشت و پرسپولیس توانست در همان دقیقه ۲ با گل به خودی (ضربه سر) عبدالله کرمی مدافع فولاد، به گل اول برسد. همین مسئله جریان بازی را تحت تاثیر قرار داد و  بر سرعت مسابقه افزود. فولاد در دقیقه ۳ می توانست بازی را به تساوی بکشد که فرصت ساسان انصاری از دست رفت.

چیزی طول نکشید که پرسپولیس توانست گل دوم خود را به هم به ثمر برساند. اینبار وحید امیری روی ارسال محسن مسلمان موفق شد با ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کند.

فولاد خوزستان با استفاده از بازیکنان سرعتی خود چندبار دروازه پرسپولیس را برای جبران نتیجه تهدید کرد که راه به جایی نبرد. در دقیقه ۳۲ ضربه برگردان مهدی طارمی به تیرک دروازه فولاد خورد و این موقعیت هم از دست رفت تا نیمه نخست با همان دو گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم، پرسپولیس با وجود پیش بودن از حریف، دست از بازی تهاجمی نکشید. فشار حملات پرسپولیس همانند نیمه اول خیلی زود و در دقیقه ۴۸ به نتیجه رسید و اینبار نوبت علی علیپور بود که با پاس مهدی طارمی و با ضربه سر برای سرخپوشان تهرانی گلزنی کند.

فولاد خوزستان که مقابل هواداران بی شمار خود چیزی برای از دست دادن نداشت، برای جبران نتیجه تمام تلاشش را به کار برد ولی حملات این تیم در کنار اشتباهات بازیکنان فولاد، مانع گلزنی آنها شد. البته عملکرد خوب علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس هم یکی از عواملی بود که اجازه گلزنی به بازیکنان فولاد نداد.

پرسپولیس حتی در دقیقه ۷۰ توسط مهدی طارمی هم به گل رسید ولی کمک داور به نشانه آفساید پرچم خود را بالاتر برد.

با نزدیک شدن به اتمام زمان بازی، فولاد فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس آورد و حتی در دقیقه ۸۷ فرصت داشت که یکی از گلهای خورده را جبران کند که بیرانوند این توپ را دفع و راهی کرنر کرد.

در نهایت بازی با همان ۳ گل به اتمام رسید تا پرسپولیس به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه بدهد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۹ دی, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو