زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۵ -

تعیین نهایی نرخ اتوبوس و مترو/اخذ عوارض از خودروهای سیاسی و خارجی

رئیس شورای شهر تهران گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص تعیین قیمت بلیت اتوبوس و مترو در جلسه امروز شورا انجام می شود.

به گزارش سرای نور؛ مهدی چمران در ابتدای جلسه روز یکشنبه شورای شهر در خصوص جزییات سیصد و سی و سومین جلسه شورای شهر گفت: در این جلسه یک فوریت طرح اخذ عوارض از خودروهای سیاسی و خارجی برای ورود به محدوده طرح ترافیک بررسی می شود البته اخذ عوارض از خودروهای خارجی بستگی به تفاهم نامه هایی دارد که با کشورهای مختلف داریم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز قیمت بلیت مترو و خطوط اتوبوسرانی و مینی بوس بررسی می شود.

به گفته رئیس شورای شهر تهران اصلاحیه لایحه چگونگی محاسبه بهای خدمات مدیریت پسماند نیز در دستور جلسه امروز شورا قرار دارد. همچنین حق بهره برداری از غرفه های میادین میوه و تره بار نیز یکی دیگر از دستور جلسات امروز شورای شهر تهران است.

چمران در پاسخ به پرسشی در خصوص گلایه برخی از شهروندان به سهمیه آرم طرح ترافیک سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی گفت: تعداد این سهمیه توسط شورای عالی ترافیک مشخص می شود اما شورا نیز در تعیین این میزان دخیل است تمام سعی و تلاش ما برای کاستن تعداد سهمیه های مختلف انجام داده ایم که در این زمینه برخی از کارت های مخصوص را به یک پنجم کاهش داده ایم البته برخی از وزارتخانه ها در محدوده طرح ترافیک هستند و به دلیل ماموریت های روزانه سرویس این ادارات مجوز ورود به طرح ترافیک را اخذ می کنند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو