زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ -

توقف تراکتورسازی برابر سایپا

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر است دیدار هفته بیست و سوم خود را برابر سایپا با تساوی به پایان برد.

به گزارش سرای نور؛ هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم نیمه اول را بسیار پربرخورد پیگیری کردند و داور مسابقه ناچار شد به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. با این حال در نیمه دوم تراکتورسازی نبض بازی را در اختیار گرفت و به دنبال رسیدن به گل بود اما سایپا تنها چشم به ضد حملات دوخته بود.

تراکتورسازان تبریز در نیمه دوم بارها تا آستانه بازی کردن دروازه تیم سایپا پیش رفتند اما نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند. در دقایق آخر حملات تراکتورسازی همه جانبه شد و روی دروازه حریف خیمه زده بود اما دفاع چند لایه سایپا اجازه رسیدن به گل را نداد.

تراکتورسازی با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم باقی ماند. سایپا با یک امتیازی که از تبریز کسب کرد ۲۵ امتیازی شد و فعلا در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۳ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو