زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ -

تلاش رضا یزدانی برای بازگشت به میدان/ انتظار ۸ ماهه تا بهبودی

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از عمل جراحی در کلن آلمان گفت: برای بازگشت به کشتی باید حداقل ۸ ماه به درمان بپردازم.

به گزارش سرای نور؛ رضا یزدانی اوایل سالجاری پس از مصدومیت در تمرینات شخصی در شهرستان جویبار، با تلاش و تمرینات فراوان توانست مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کند که البته در این میدان بزرگ بین المللی با ناداوری و بدشانسی نتوانست به مدال برسد. او به رغم پارگی آشیل پا در ماههای قبل از المپیک از هیچ تلاش و تمرینی دریغ نکرد تا بتواند ویترین افتخاراتش را به یک مدال المپیک مزین کند، اما سرنوشت چیز دیگری برایش رقم زد و او را با پائی مصدوم و دستی خالی از برزیل به تهران بازگرداند.

به هر حال او هفته گذشته به کلن آلمان رفت و مورد عمل جراحی آشیل پا قرار گرفت که به گفته خودش عمل با موفقیت انجام شده و باید ۸ ماه آینده را برای بازگشت به کشتی با اقدامات ویژه درمانی سپری کند.

به گفته رضا یزدانی، پای او باید حدود دو هفته در گچ باشد و سپس کفش ویژه ای را برای او تجویز کرده اند و باید مدتها از این کفش استفاده کند. یزدانی باید ۳ ماه دیگر دوباره برای بررسی روند درمان به آلمان بازگردد و مورد معاینات پزشک معالجش قرار گیرد.

رضا یزدانی در اظهارات اخیرش اعلام کرده برای بازگشت به تشک کشتی بسیار باانگیزه و مصمم است که همین روحیه خوب می تواند روند درمانی او را بسیار تسریع بخشد

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو