زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ -

ستاد انتخابات در مازندران افتتاح شد

ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران افتتاح شد.

به گزارش سرای نور؛ ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صبح یکشنبه در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان با اشاره به شروع نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند، بر انجام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در مازندران تأکید کرد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان انتخابات گفت: در این مرحله هم مانند مراحل پیشین مجریان رده‌های مختلف تحت آموزش موارد مورد نیاز در اجرا و نظارت انتخابات قرار گرفتند و پس از برگزاری آزمون در هر سطح، افرادی که نتوانستند حائز رتبه شوند، مجددا مورد آموزش و آزمون قرار گرفتند.

فلاح با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالاری دینی است که در تمام ارکان نظام با رأی و نظر مردم اقدام شده، افزود: در طول ۳۷ سال بعد انقلاب، ۳۵ انتخابات داشته‌ایم و با توجه به گذشته، مطمئن هستیم که مردم فرهیخته استان مازندران در انتخابات ۲۹ اردیبهششت ۹۶ حضور حداکثری خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت سلامت، قانون‌مندی، مشارکت و حضور حداکثری در برگزاری انتخابات، بر نظارت دقیق و عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کسی تأکید کرد.

وی با تأکید بر نقش رسانه‌ها و احزاب در ایجاد شور و نشاط، افزود: خوشبختانه در استان مازندران تمامیرسانه‌ها فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

فلاح با بیان اینکه زمان نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام نوروز است، بر حضور همه مجریان انتخابات،دستگاه‌های امنیتی و نظارتی تأکید و ابراز امیدواری کرد که در آغاز  نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری در ۲۲ فروردین نیز مجریان برای خدمت‌رسانی حضور شایسته‌ای داشته باشند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۲ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو