زمان انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ -

جمع‌آوری ۳.۲ تن مواد غذایی فاسد/رضایتمندی ۹۷ درصدی از سامانه ۱۹۰

رئیس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت، از ثبت ۶ هزار و ۱۲۵ تماس مردمی از ابتدای اسفند ۹۵ تا امروز خبر داد و گفت: بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری شد.

به گزارش سرای نور؛ محراب آقازاده افزود: در طول مدت یک ماه گذشته و با ۶ هزار و ۱۲۵ تماس مردمی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف در کشور، کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.

وی یادآور شد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تا کنون به ۹۵ درصد از اخبار و شکایات ثبتی در سامانه بهداشت ۱۹۰ رسیدگی کرده اند و سایر اخبار و شکایات از طریق سازمان ها و دستگاه های اجرایی و نظارتی در حال پیگیری است.

رئیس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به امکنه مسکونی، اغذیه فروشی ها و ساندویچی و پیتزا و نانوایی بود و بیشترین اخبار و شکایات مربوط به حوزه های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مشهد با ۱۴ درصد، شهید بهشتی با ۱۲ درصد و ایران با ۱۱ درصد بوده است.

آقازاده در پایان میزان رضایتمندی مردم از نحوه رسیدگی به اخبار و شکایات مطرح شده با سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت را ۹۷ درصد عنوان کرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو