زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ -

استقرار آتش نشانان در ۲۶۰ نقطه شهر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از استقرار آتش نشان ها در ۲۶۰ نقطه شهر تهران و آماده باش کامل نیروهای آتش نشان در ۱۲۳ ایستگاه همزمان با روز طبیعت خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سید جلال ملکی با اشاره به آماده باش ماموران ۱۲۳ ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در روز طبیعت افزود: به منظور تامین ایمنی شهروندان ۶۲۰ آتش نشان با استفاده از ۹۶ دستگاه خودروی سنگین، ۸۵ خودروی سبک و ۷۸ دستگاه موتور سیکلت آتش نشانی در مکان های تعیین شده سطح شهر مستقر می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین یک تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دریاچه خلیج فارس مستقر شده و تمامی مدیران عملیاتی این سازمان نیز بر نحوه استقرار و فعالیت آتش نشانان در روز طبیعت نظارت خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرد که به منظور پیشگیری از بروز ترافیک سنگین، روز طبیعت را در فضاهای سبز محدوده شهر سپری کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد از روشن کردن آتش در طبیعت به ویژه در مجاورت درختان و بوته های خشک پرهیز کرده و برای پخت غذا از اجاق گازها و منقل های تعبیه شده در بوستان ها استفاده کنند.

ملکی همچنین به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را در مسیرهای ورودی و خروجی بوستان ها پارک نکنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران همچنین از عموم شهروندان درخواست کرد که در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۵ و یا ماموران مستقر در محل گزارش کنند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۲ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو