زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ -

وزیر بهداشت:

۱۰۰ مرکز جامع خدمات روستایی در مازندران بهره برداری شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: در دولت کنونی ۱۰۰ مرکز جامع خدمات روستایی و ۳۰ مرکز جامع خدمات شهری در سطح شهرهای مازندران به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سرای نور؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه سفر رئیس جمهور به مازندران ۱۴ پروژه درمانی استان مازندران را با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح کرد و احداث و تجهیز کلینیک تخصصی نکا، احداث و تجهیز کلینیک تخصصی در رامسر، سوادکوه، فریدونکنار ، نور ، نوشهر و محمود آباد وهمچنین احداث و تجهیز بلوک زایمانی در زیراب و تنکابن ، احداث و تجهیز سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان امام خمینی ساری ، توسعه و تجهیز اورژانس در زیرآب ، محمود آباد و ساری ، احداث و تجهیز اورژانس رامسر و همچنین عملیات اجرایی اورژانس ۱۱۵ مرکز دانشگاه مازندران از جمله طرح های مورد بهره برداری شده بخش بهداشت و درمان برشمرد.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح  ۲۵۵ کلینیک در دولت یازدهم تصریح کرد : ۲۵۵ کلینیک ویژه و تخصصی در ۲۰ شهر کشور برای ایجاد شش هزار و ۵۰۰ مطب طراحی شده که خوشبختانه در این دولت به بهره برداری رسید.

وی همچنین ادامه داد:این کلینیک های ویژه به مساحت  ۲۸۵ هزار متر مربع  و اعتبار هزار و ۱۰۰میلیارد تومان دولت برای ساخت و تجهیز این مراکز سرمایه گذرای کرده است.

قاضی زاده هاشمی گفت : استان مازندران با وجود توریست پذیر بودن طی ایام نوروز  ۲۰۰ هزار مراجعه به اورژانس را به ثبت رسانده  است لذا در این راستا به دنبال توسعه و تجهیز اورژانس های سطح این استان۳۰ هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی افزوده شد.

این مسئول ادامه داد : بیش از ۲۳۰ خانه بهداشت در این دولت ساخته شده است این امر در حالی است که در سه دولت گذشته تنها ۲۸۰ خانه بهداشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو