زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است

فرماندار نور گفت: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری کرد زیرا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با هزینه‌های مادی و معنوی که به همراه دارد سبب نارضایتی مردم نسبت به نظام و انقلاب می‌شود.

 

ه گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور فرماندار نور، رئیس دادگستری، معاون فرماندار، بخشداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی و مسئولان ادارات شهرستان نور در محل فرمانداری برگزار شد.

هادی خنجری در این جلسه با اشاره به ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات اظهارکرد: جلسات کارشناسی فنی، نیاز به حضور مدیران دستگاه‌ها دارد زیرا تصمیمات تخصصی با نظر فنی مدیران دستگاه‌ها در جلسات گرفته می‌شود که باید جامع باشد و مدیران دستگاه‌ها مسئولیت اجرای آن را بپذیرند و اجرا کنند.

 

وی با تأکید بر پیشگیری ازساخت و سازهای غیرمجاز افزود: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری کرد زیرا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با هزینه‌های مادی و معنوی که به همراه دارد سبب نارضایتی مردم نسبت به نظام و انقلاب می‌شود.

 

فرماندار نور تصریح کرد: با تخریب، زمینی به اراضی کشاورزی و مصالحی به چرخه مصرف برنمی‌گردد بلکه باید با نظارت و جدیت در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تلاش کنیم تا از خسارت به مردم، نظام و انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

این مسئول با تأکید بر اجرای قوانین و استعلام از دستگاه‌های مربوطه یاد آورشد: نظام اسلامی و انقلاب متعلق به مردم است و باید در شهرستان هماهنگی و تعامل وجود داشته باشد تا مردم از فرصتی که ایجاد شده به درستی استفاده کنند.

 

خنجری بر تعامل و همکاری منابع طبیعی برای رفع موانع و مشکلات مردم در شهرستان تأکید کرد.

سعید یزدانی در این جلسه اظهارکرد: در ساخت و سازهای غیرمجاز مسیر پیشگیری کم هزینه و مسیر تخریب هزینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بر مردم و جامعه تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به طرح ده‌گردشی، تقویت اقدام پیشگیرانه را ضروری دانست.

 

معاون فرماندار نور طرح ده‌گردشی را یکی از اقدامات مؤثر در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نام برد و افزود: اجرای این طرح با تیمی که در شهرستان از مجموع ادارات با ریاست جهاد کشاورزی شکل گرفته است می‌تواند بازدارنده باشد و از هزینه‌هایی که تخریب برای مردم و جامعه به وجود می‌آورد جلوگیری کند.

 

یزدانی در پایان با انتقاد از منابع طبیعی خاطرنشان کرد: برای اجرای برخی اقدامات ضروری در شهرستان نیاز به همکاری منابع طبیعی برای تسریع در کارها می‌باشد تا خسارت مادی و جانی به مردم وارد نشود.

 

 

ب

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو