زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ -

امام جمعه نور:

زدودن فقر، تبعیض و فساد؛ ماموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام

امام جمعه نور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نور گفت: خادمی مردم در فضای نورانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما افتخار است و ماموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام زدودن فقر، تبعیض و فساد است.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ حجت الاسلام احمدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: یکی از افتخارات ما، خادمی مردم در فضای نورانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم در پیشگاه خداوند قادر و هم مردم هوشیار سربلند باشیم.

وی افزود: در کتاب نهج البلاغه و احادیث نورانی اهل بیت عصمت و طهارت برای مدیران شایسته و کارگزاران درس‌ها و ره توشه‌های فراوانی جهت خدمت به مردم آمده است که علم و دانش، تجربه، کفایت، تدبیر، انصاف و عدالت و سعه صدر مهمترین آن‌هاست.

 

امام جمعه نور گفت: امروز ماموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام، زدودن فقر، تبعیض و فساد است.

این مسئول اضافه کرد: در بوروکراسی‌های اداری شاهد فساد اداری فراوانی هستیم که همین امر سبب تبعیض و فاصله طبقاتی می‌شود و  مدیران با وحدت، تعامل و سعه صدر به ماموریت محوله‌ی خود بپردازند و برای رفع محرومیت، فقر زدایی و دوری از تبعیض به اجرای اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری‌ست با پرهیز از شعارگرایی، قدم بردارند.

امام جمعه نور از تلاش‌ها و خدمات هادی خنجری، فرماندار پرتلاش نور قدردانی کرد و با تبریک به فرماندار جدید نور گفت: امیدواریم با حضور شادمان، فرماندار جدید شهرستان، شاهد هم افزایی و تحولاتی در سطوح بالا باشیم.

زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو