زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ -

معاون فرماندار نور :

با مدیریت انقلابی و جهادی، اعتقادات و ارزشهای انقلابی‌مان را تقویت کنیم

معاون فرماندار نور در جلسه ستاد برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: باید ایمان‌مان به انقلاب در گذشت زمان بیشتر گردد و با مدیریت انقلابی و جهادی، اعتقادات و ارزشهای انقلابی‌مان را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ جلسه ستاد برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه مبارک فجر جهت اعلام برنامه های ارگان ها و برگزاری جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این دهه عصرامروز باحضور مدیران دستگاههای اجرایی, شهرداران و بخشداران در فرمانداری نور برگزار شد.
سعید یزدانی در این جلسه ضمن انتقاد از حضور نیافتن برخی مدیران در این جلسه گفت: درجلسه پاسداشت انقلاب این عدم حضور قابل پذیرش نیست و مدیران غایب باید پاسخگو باشند.
وی در ادامه گفت : اگر می خواهیم پایه های انقلاب مستحکم باقی بماند باید ایمان‌مان به انقلاب در گذشت زمان بیشتر گردد و با مدیریت انقلابی و جهادی، اعتقادات و ارزشهای انقلابی‌مان را تقویت کنیم.
وی افزود:هیچ امری از پاسداشت انقلاب مهمتر نیست زیرا ماندگاری ما و نظام‌مان به ماندگاری انقلاب اسلامی وابسته است.
معاون فرماندار نور تصریح کرد:انقلاب اسلامی بعنوان آخرین انقلاب قرن بیستم و تنها انقلاب ایدئولوژیک و دینی دنیا بوده است که در راستای اهداف دین ، امامت و نبوت شکل گرفته و در راستای تحقق ولایت نیز به اتمام خواهد رسید.
این مسئول همچنین گفت:در تمام دنیا، انقلاب ساز و کاری ست برای نابودی حاکمیت موجود و جایگزینی حاکمیت جدید،ولی در انقلاب اسلامی فقط به عنوان ابزار نابودی یک حاکمیت تعریف نشده است ،بلکه ساز و کاریست جهت مدیریت جدید یک جامعه، دولت و ملت.
وی انقلاب اسلامی را یک مکتب دموکراتیک دینی و مردمی برشمرد و افزود: یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ۵۸ ، رفراندوم برگزار کردیم و قانون اساسی نوشتیم و با وجود مخالفان بسیار زیاد ، مدل جدیدی از حکومت را در دنیا مطرح نمودیم.
یزدانی تحمیل هشت سال جنگ و دفاع مقدس کشورمان در برابر دشمن را اولین آثار دشمنی ضدانقلابها عنوان کرد.
معاون فرماندار نور گفت:امروز غرب و ترامپ مدعی تجدیدنظر و یا از بین بردن برجام هستند که این خود نشان می دهد سربازان دیپلماسی ما در برجام پیروز شدند چرا که برنده بدنبال چانه زنی ست.
این مسئول در پایان از مدیران دستگاههای اجرایی خواستار رویکرد انقلابی و برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر شد .
وی ادامه داد: انقلاب امروز در شرایط حساسی قرار دارد و اگر اعتراضهای خیابانی اتفاق می‌افتد باید شنیده شود زیرا اعتراض یک امر دیپلماتیک و رسمی است اما نباید بگذاریم اعتراضها منجر به اغتشاش گردد.

زمان انتشار: ۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو