زمان انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ -

با استقبال گرم مسئولین :

به همت انجمن ترنم مهر نور همایش روز جهانی سرطان در نور برگزار شد+تصاویر

به همت انجمن مردم نهاد "ترنم مهر نور"حامی بیماران مبتلا به سرطان ، همایش روز جهانی سرطان در میدان امام خمینی(ره) نور برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ انجمن مردم نهاد ” ترنم مهر نور ” حامی بیماران مبتلا به سرطان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان واحد بیماری های غیرواگیر، هیات روستایی و بازی های بومی ومحلی اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش روز جهانی سرطان باشعار “مهربانی و سرطان” در میدان امام خمینی(ره) شهر نور کرد.

در این مراسم  که با استقبال گرم مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان، شهردار ایزدشهر، اعضای شورای شهر نور و ایزدشهر ، ورزشکاران ،هنرمندان ، دانش‌آموزان و مردم مواجه شد ، با نواختن مارش از سوی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر به مقام شهدای فداکار حادثه سانچی ادای احترام شد.

این سازمان مردم نهاد ، تنها ان‌جی‌اُ در استان مازندران است که به  صورت  میدانی به فعالیت می پردازد و امسال برای سومین سال پیاپی اقدام به برگزاری این پویش با کمک خیرین و به نفع بیماران مبتلا به سرطان نموده است .

یکی از اقدامات  قابل توجه این مراسم ، اهدای گل و بروشورهای تبلیغاتی پیشگیری و درمان سرطان توسط مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نور به مردم  در سطح شهر بوده که در جهت همدل و همگام نمودن مردم و مسئولان با این پویش انجام شد.

 

زمان انتشار: ۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو