زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ -

پارک جنگلی نور از مهمترین مراکز گردشگری، اشتغالزایی و فرصت سازی برای سرمایه گذاری در شهرستان نور است

پارک جنگلی نور که بزرگ ترین پارک خاورمیانه است از مهمترین مراکز گردشگری، اشتغالزایی و فرصت سازی برای سرمایه گذاری در شهرستان نور است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در این جلسه با اشاره به کمربندی رویان اظهار کرد: امیدواریم این کمربندی هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

 

وی گفت: پارک جنگلی نور که بزرگ ترین پارک خاورمیانه است از مهمترین مراکز گردشگری، اشتغالزایی و فرصت سازی برای سرمایه گذاری در شهرستان نور است که امیدواریم با همیاری مدیران استانی شهرداری نور بتواند از این پارک به درآمد پایدار برسد و تأمین کننده سرمایه ثابت شود.

 

فرماندار نور از پروژه‌های نیمه کاره شهرستان به ورزشگاه شهید ناطق نوری که از سال ۸۴ نیمه کاره مانده اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تأمین اعتبار این ورزشگاه در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.

این مسئول با مشکل اوقافی بودن شهرک صنعتی خاطرنشان کرد: تا زمانی که شکل اوقافی بودن شهرک صنعتی حل نشود مالکین نمی‌توانند از سند مالکیت برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

شادمان در پایان افزود: تمام همت و تلاش ما برای اقدامات عمرانی و خدمت رسانی مناسب به مردم شهرستان نوراست و این شهرستان ظرفیت‌های بسیار زیادی برای گردشگری و سرمایه‌گذاری دارد.

زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو