زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ -

مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ خبر داد و گفت: این مهلت تا ساعت ۲۴ شنبه پنجم تیرماه ۹۵ تمدید شد.

به گزارش سرای نور؛ دکتر حسین توکلی افزود: این مهلت به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام نکرده اند، ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پس از انتشار دفترچه راهنمای شهری، اقدام به اعلام رشته جدید و یا حذف رشته موجود و یا اصلاح برخی شرایط رده اند، اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته امروز اعلام می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: تغییرات اعلام شده از سوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از طرف شورای گسترش آموزش عالی به سازمان سنجش اعلام شده است و این تغییرات به صورت اصلاحیه دفترچه از بعد از ظهر امروز دوم تیرماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی افزود: داوطلبان باید در این فرصت نسبت به انتخاب رشته کدرشته محل‌های مورد علاقه خود از دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از انتشار اطلاعیه اصلاحات دفترچه می‌توانند، نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته هستند تا ساعت ۲۴ شنبه پنجم تیرماه فرصت دارند ضمن مطالعه دفترچه راهنما و انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی خود اقدام کنند.

وی گفت: ۴۴۴ هزار و ۵۳۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ هستند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو