زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

ایرانیان یاعلی گویان به میدان آمدند

امروز جمعه یــازدهــم تـیـــر ماه مصادف با ۲۵ رمضان‌المبارک مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی در تهران و بیش از ۸۵۰ شهر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

به گزارش سرای نور؛ راهپیمایی بزرگداشت روز قدس و انتفاضه مردم فلسطین در تهران با حضور مردم روزه دار آغاز شد.

مراسم روز جهانی قدس در تهران صبح امروز از ساعت ۱۰:۳۰ درحالی آغاز شد که راهپیمایان قبل از شروع رسمی راهپیمایی در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند.

راهپیمایان از مسیرهای ۹ گانه منتهی به دانشگاه تهران به راه افتاده و فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» سردادند.

شرکت کنندگان در مراسم آخرین جمعه ماه رمضان با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضمون «القدس لنا»، «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان دادند.

راهپیمایان در این اجتماع عظیم نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را خواستار هستند.

اعتراض به ۳۴ سال اسارت

در مسیر خیابان آزادی پلاکارد هایی با تصویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان و نوشته ای با مضمون «سی و چهار سال اسارت» یاد حاج احمد متوسلیان و همراهانش را گرامی داشته و خواستار آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین هیئت های ورزشی با پوشش لباس های فرم، جوانان، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و حتی مادرانی که فرزندان خردسال خود را در آغوش دارند با در دست داشتن پارچه نوشته های «القدس لنا» و «مقاومت» خواستار محو غده سرطانی از نقشه زمین شدند.

نحن قادمون

همچنین با تاکید بر ادامه مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی پلاکاردهایی با مضمون فرمایشات رهبری که «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، «نحن قادمون» و «توطئه» اتحاد شوم اسرائیل با برخی دولتهای غربی و مرتجع منطقه را زیر سوال بردند.

دیوار آرزوها

راهپیمایان در مسیر  راهپیمایی، با راه اندازی دیوار آرزوها از حاضران در راهپیمایی خواستند آرزوی خود در این روز بر روی دیوار آرزوها بنویسند که اکثر حاضران در راهپیمایی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی را آرزوی خود عنوان کرده و آن را بر روی دیوار آرزوها نوشتند.

راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران ضمن محکوم کردن رابطه گروه‌های تکفیری و برخی دولت‌های عرب منطقه با رژیم صهیونیستی، تابوت برخی مفتیان آل‌سعود و سران این کشور را در راهپیمایی حمل کردند.

حضور رئیس جمهور در راهپیمائی روز قدس

حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

وی از میدان فردوسی به جمع راهپیمایان تهرانی حرکت‌کننده به سمت دانشگاه تهران پیوست.

ایرانیان در ماه رمضان با هوای بالای ۴۰ درجه سانتی گراد با اقتدا به امام علی (ع) و خلف صالحش اش حضرت آیت الله خامنه ای در حمایت از مظلوم به میدان آمدند و و ثابت کردند ایران هنوز بر آرمان های خمینی کبیر و انقلاب اسلامی استوار است.

امیر اسماعیلی: اتمام سامانه S۳۰۰ تا پایان سال

امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت این روز اظهار داشت: حضور در روز جهانی قدس یک وظیفه و یک تکلیف شرعی است و مهمتر از حضور ما، حضور روز اولی‌ها است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه S۳۰۰ تا پایان سال کامل عملیاتی می‌شود و فضای کشور را رصد می‌کند.

محکومیت سیاست های عربستان

در ادامه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس راهپیمایان با نمایش عملکرد عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان در حال دادن دلارهای نفتی به یک داعشی این اقدام را محکوم کردند.

ظریف: رژیم صهیونیستی و تکفیری هاخطری واحد برای جهان اسلام هستند

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز دقایقی پیش از مسیر خیابان ولیعصر (عج) به جمع راهپیمایان پیوست.

ظریف با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکفیری‌ها و حامیان آنها واقعیت دشمنی اسرائیل با جهان اسلام را فراموش کرده و حرکات و اقدامات خود را به جای اینکه به سمت این رژیم هدف بگیرند به سوی مسلمانان قرار داده‌اند و این یکی از بزرگترین خطراتی است که امروز نه تنها جهان اسلام بلکه تمام جهان را تهدید می‌کند.

حضور فرمانده سپاه به همراه خانواده

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران دقایقی پیش به جمع راهپیمایان روز قدس در تهران پیوست و در مسیر دانشگاه تهران قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه:امام(ره)ندای ملت مظلوم فلسطین را زنده نگه داشت

آیت الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این سیل خروشان جمعیت، بیانگر دفاع از مظلومیت ملت مظلوم فلسطین و فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران تاریخ است.

وی ادامه داد: نامگذاری روز قدس مانند یک الهام به امام خمینی (ره) بود تا در ماه رمضان این فضای معنوی در همه دنیا ایجاد شود و مسلمین بر سر یک موضوع در سراسر جهان متحد شوند.

رزمایش دریایی ایران با کشورهای فرامنطقه ای

امیردریادار حبیبب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

دریادار سیاری در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم امسال با برخی کشورهای منطقه و حتی کشورهای فرامنطقه‌ای رزمایش دریایی مشترک برپا کنیم.

جمعی از آفریقایی های مقیم تهران نیز با حضور در راهپیمائی روز قدس با در دست داشتن عکس هایی از شیخ زاکزاکی انزجار و اعتراض خود را نسبت به حقوق بشر دروغین غرب اعلام کردند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو