زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ -

استاندار مازندران اعلام کرد:

جزئیات سفر رئیس‌جمهور و ۱۶ عضو کابینه دولت به مازندران

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی با ۱۶ عضو کابینه فردا به مازندران سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سیدمحمود حسینی‌پور در نشست امروز با اصحاب رسانه از سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور به استان مازندران در روز جمعه ۲۰ اسفندماه خبر داد.

 

 

وی افزود: همزمان با سفر رئیس‌جمهور، ۱۶ نفر از اعضای کابینه دولت نیز رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، رئیس‌جمهور، دیدار عمومی مردمی نخواهند داشت و هم استانی‌های مازندرانی ‌می‌توانند جهت ارتباط مستقیم با رئیس‌جمهور با شماره ۱۱۱ تماس حاصل کنند.

حسینی‌پور ادامه داد: رئیس جمهور ضمن بازدید از مناطق گوناگون استان، سه نشست نیز با نمایندگان اقشار گوناگون، کارشناسان ارشد محیط زیست و شورای اداری برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: در نشست شورای اداری که با حضور هیئت اعزامی دولت به شهرستان‌ها همراه خواهد بود،گزارشاتی از آخرین وضعیت شهرستان‌های مازندران ارائه خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بازدید‌های سرزده‌ای نیز توسط رئیس جمهور در استان طراحی و برنامه ریزی شده است، افزود: طرح‌های مختلفی را برای سفر آماده کردیم و امیدواریم بتوانیم آن را به امضای رئیس جمهور برسانیم.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای استان طراحی و تهیه شده است، گفت: بسیاری از طرح‌ها به دلیل نبود اعتبار در استان نیمه کاره مانده بود و در این سفر مصوبات خوبی به نفع مردم رقم خواهد خورد.

به گزارش بلاغ، بر اساس اعلام نهاد ریاست جمهوری نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان قائم شهر، خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های نور و محمود آباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بابلسر و فریدونکنار، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های بابل وآمل، وحیدی وزیر کشور در شهرستان‌های نکا و میاندورود، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر، سجادی وزیر ورزش در شهرستان‌های سیمرغ و جویبار به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح های شهرستانی ، مسایل و مشکلات را در هر شهرستان بررسی می‌کنند.

سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه، حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، خانم خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای بررسی مسائل و مطالبات حوزه تخصصی خود در سطح استان حضور دارند.

اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز در همه بازدیدها، دیدار‌ها و نشست‌ها حاضر خواهند بود.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو