زمان انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ -

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد:

مراسم استانی روز خبرنگار هفته اول مردادماه برگزار می‌شود/تشکیل شورای فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: با توجه به اینکه ۱۷ مرداد امسال در روز عاشورا است، مراسم استانی روز خبرنگار در هفته اول مرداد با حضور معاون وزیر در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور، حسین جوادی در حاشیه دیدار صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان نور با تبریک دهه ولایت و امامت در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: از اولویت‌های برنامه‌های استان ۲۲ جشنواره استعدادیابی است که از غرب تا شرق مازندران اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: توجه به چهره‌های علمی و فقهی، شخصیت‌ها و سیره علما از دیگر برنامه‌های مهم این اداره است که در سراسر استان از ۱۰ چهره بزرگ علمی و فقهی مانند آیت الله کوهستانی، شیخ فضل الله نوری و… تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت موضوع ایثار و شهادت افزود: پیگیر برنامه‌هایی با همکاری سپاه کربلا هستیم تا بتوانیم یادواره شهدای مدافع حرم را در استان تجمیع و با ساختار فرهنگی‌ و‌هنری اجرایی کنیم.

این مسئول تأکیدکرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر شهرستان موظف شد تا با استفاده از چهره‌های شاخص علمی، فرهنگی و رسانه‌ای در شهرستان، شورای فرهنگ و هنر تشکیل دهد و تصمیمات کلان فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان در این شورا گرفته شود.

جوادی با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۷ مرداد امسال در روز عاشورا است، مراسم استانی روز خبرنگار در هفته اول مرداد با حضور معاون وزیر در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص ساماندهی آگهی‌ها افزود: کمیته‌ای با حضور نمایندگان روزنامه‌ها و رسانه‌ها در استان تشکیل و تقسیم آگهی شهرداری‌ها در آن کمیته اجرایی می‌شود و در سایت اداره کل قرار می‌گیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو