زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ -

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نور

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای اشتغالزایی خانواده‌های نیازمند و جوانان جویای کار شهرستان نور

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نور گفت:امسال نزدیک ۱۸ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ به کمیته امداد شهرستان نور برای اشتغالزایی خانواده‌های نیازمند و جوانان جویای کار اختصاص داده شد.

به گزارش مرتضی محسنی خبرنگار و عکاس سرای نور،علیزاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص رزمایش در بلده اظهارکرد: در هفته گذشته حدود ۶۰ قلم کالای ضروری زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و …  با ارزش ریالی چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان منطقه بلده توزیع شد
.

 

وی گفت: همزمان با توزیع کالاها ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۷۰۰ هزار تومان به اقشار آسیب‌پذیر در بلده اهدا شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نور افزود: یک هزار و ۵۵۰ خانوار و ۳ هزار و ۳۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نور هستند که از این مجموعه حدود ۴۸۰ خانوار از منطقه بلده می‌باشند.

 

این مسئول با اشاره به اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مبلغ نه و نیم میلیارد تومان از محل بند ب تبصره ۱۶ بین خانواده‌های نیازمند و جوانان جویای کار در شهرستان توزیع شد و که مبلغ دو میلیارد و هفتصد تومان در بخش بلده اجرایی شد.

 

 

علیزاده یادآورشد: این مبالغ در راستای خرید و ایجاد طرح‌های اشتغال در دامپروری، زنبورداری، خرید ابزار آلات کشاورزی، تولید گل و گیاه، خدماتی و … برای اشتغال زایی هزینه شد.

 

وی گفت: امسال نزدیک ۱۸ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ به کمیته امداد شهرستان اختصاص داده شد که در این خصوص کار را آغاز کردیم و امیدواریم تا پایان سال برای توانمندسازی خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی کمیته امداد است این مبلغ به دست خانواده‌های نیازمند و جوانان جویای کار برسد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نور باقدردانی از مسئولین شهرستان و مدیر بانک‌ها افزود: با توجه به شعار سال و اشتغال آفرینی برای خانواده‌های نیازمند و جوانان جویای کار از مدیران بانک‌ها خواستار تسهیل در پرداخت وام اشتغالزایی هستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو