زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ -

امام جمعه ایزدشهر:

خدمت‌رسانی به مردم باید خالصانه باشد

امام جمعه ایزدشهر گفت: کار خالصانه برای رضای خدا و خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه فعالیت‌ها باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه ایزدشهر، نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان نور، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر ایزدشهر و رویان و مسئولان شهرستانی پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.


حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار‌کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولیت برای خدمت رسانی به مردم و نزدیکی به خداوند است و فرق حکومت قبل و بعد از انقلاب در این خدمت رسانی خالصانه است.

 

وی گفت: مسئولیت، شمشیر دولبه است که انسان را با مبارزه با فساد، تبعیض، ناهنجاری‌ها و … به سعادت می‌رساند و یا با سستی، کم کاری، واسطه گری و … دچار خسران دنیا و آخرت می‌کند.

امام جمعه ایزدشهر با اشاره به هفته دولت خاطرنشان کرد: ارتباط با خدا باید محور قرار بگیرد و هر کسی رابطه خود را با خدا اصلاح کند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح می‌کند، کار خالصانه برای رضای خدا و خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه کار باشد، مسئولان گناه را سبک نشمرند، یک دروغ، امضای ناحق،  وعده توخالی، فاکتور سازی و … سبب دلسردی مردم از حکومت اسلامی و دین خداست.

رزاقی با اشاره به وظایف مسئولان در جامعه اسلامی تأکیدکرد: مسئولان جامعه باید نسبت به گناهان در جامعه و قبح گناه توجه خاص داشته باشند و مسئولیت پذیر، ساده زیست،  هم‌سطح با افراد ضعیف در جامعه باشند و مردم را فراموش نکنند.

وی افزود: مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و مشکلات مسکن، ازدواج جوانان، معیشت و … در جامعه قابل لمس است و مسئولان باید با کار جهادی و تمام توان برای بهبود وضعیت مردم تلاش کنند.

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در افتتاح پروژه‌های پخش مرکزی اظهارکرد:  مدیران پایبندی به ارزش.ها و اخلاق کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند که خدمت صادقانه ذخیره‌ای است برای روز قیامت و شورای اسلامی با شهرداران همراهی لازم در اجرای پروژه‌ها داشته باشند تا قطار توسعه و آبادانی در شهرستان با سرعت بیشتری حرکت کند.

 

وی گفت: مسئولان باید آنچه در توان دارند برای اعتلا و ارتقای کشور، خشنودی و رضای خداوند و خدمت رسانی به مردم به کار بگیرند و نیت خدایی نیاز به وحدت و همدلی دارد.

فرماندار شهرستان نور را با اشاره به مواهب الهی دریا، آببندان، ساحل و جنگل تأکیدکرد: هر کدام از این نعمت های الهی ثروتی به اندازه برگ‌های درختان است که با استفاده بهینه می‌تواند زمینه اشتغالزایی، رونق اقتصادی، رفاه و نشاط را در شهرستان فراهم کند و باید با کار مضاعف، جهادی، همدلی و همکاری سبب آبادانی کشور شویم و مطمئن باشیم تمام روزهای زندگی ما برگی از تاریخ در آینده است که با خدمت صادقانه و خالصانه نام نیکو در تاریخ بر جا می‌ماند.

علی اصغر مسلم پور در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهارکرد: پروژه برق رسانی پارک جنگلی اکو در گلستان ۵ ایزدشهر یک هزار و ۴۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و تقاضای برق ۲۰۰ کیلو وات دارد.

 

 

وی گفت: یک دستگاه ترانس ۲۵۰ کیلو ولت آمپر برای این پروژه نصب شد که با تعداد ۲۴ عدد تیر برق ۱۵ متری به مدت چهار ماه و هزینه بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهردار ایزدشهر با اشاره به دو پروژه برق یادآورشد: با جابجایی خط فشار قوی از گلستان ۵ تا ۶۱ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، دو هکتار از زمین‌های مردم از حریم برق خارج می‌شود.

این مسئول با اشاره به بودجه ۹۱ میلیون تومانی سال گذشته‌ بیان کرد: امسال بودجه شهرداری ایزدشهر ۵۵ میلیون تومان مصوب شد اما با توجه به افزایش درآمد پیش‌بینی می‌شود بودجه امسال به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

مسلم پور افزود: ۴۷ میلیارد تومان هزینه برای پروژه‌ها در ایزدشهر مصوب شد که با خرید ۲۷ میلیارد ماشین آلات از سازمان همیاری و افزایش ۲۵ درصد این مبلغ به ۸۶ میلیارد تومان می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو