زمان انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور:

حساب مردم با فتنه‎‌گران و آشوب‌گران جداست/تبلیغات دروغین دشمنان برای تشویش اذهان عمومی

فرماندار شهرستان نور گفت: اعتراض به حق مردم شنیده و پیگیری می‌شود اما حساب مردم با فتنه گران و آشوب گران که اموال عمومی را تخریب و امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند جداست.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نوراحمد توکلی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: مردم شهرستان نور با حضور باشکوه در راهپیمایی، حمایت خود را از نیروهای انتظامی و بسیج اعلام و فتنه گران و آشوبگران را محکوم کردند.

 

وی تأکیدکرد: اعتراض به حق مردم شنیده و پیگیری می‌شود اما حساب مردم با فتنه گران و آشوب گران که اموال عمومی را تخریب و امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند جداست.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: ‌راهپیمایی مردم شهرستان نور نشانگر این است که با  توجه به مشکلات اجازه نمی دهند فتنه‌گران امنیت شهرها و کشورشان را که با خون شهدا و فرزندان این سرزمین به دست آمده توسط دشمنان و عوامل فتنه گر به خطر بیندازند.

این مسئول افزود: تبلیغات دروغین دشمنان و عوامل فتنه‌گر برای تشویش اذهان عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان برای رسیدن به اهداف شوم است.

توکلی خاطرنشان‌کرد: از جوانان و نوجوانان که فرزندان و آینده سازان کشورشان هستند انتظار داریم تحت تأثیر حرف‌های پوچ دشمنان کشور در آن سوی مرزها قرار نگیرند، لیدر‌های مفسد با پول‌های سرویس‌های بیگانه در رسانه‌ها مردم و نوجوانان کشور را در مقابل هم قرار می دهند تا به اهداف خود که نابودی سرزمین پهناور ایران اسلامی است، برسند.

وی تأکیدکرد: جوانان و نوجوانان شریف و فهیم سرزمین ما در کنار یکدیگر با اتحاد در مقابل هرگونه آشوب، فتنه‌گری، تخریب اموال عمومی، صدمه به همشهریان خود و … می ایستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان کشورشان به اسم آزادی، امنیت خانواده‌ها، همشهریان، بستگان و دوستانشان را به خطر بیندازند و به سرزمین شان نفوذ کنند.

همچنین در حاشیه راهپیمایی مصطفی از دانشجویان شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: من به عنوان یک دانشجوی این سرزمین به دشمنان سرزمینم می‌گویم، جوانان فهیم این سرزمین با تمام مشکلات اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران در آن سوی مرزهای کشورمان برای آنها تصمیم‌گیری کنند زیرا دشمن هرگز به نفع ما قدم برنمی‌دارد و جوانان این سرزمین مطالبات و مشکلات خود را از راه درست و قانونی به گوش مسئولین می رساند و پیگیر رفع مشکلات هستند.

خانم حسینی دانش‌آموز در حاشیه راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار مابیان‌کرد: حجاب را دوست دارم و به آن افتخار می‌کنم، حجاب بهترین حفاظ برای شخصیت و امنیت زن است.

علی از بازاریان شهرستان نور در این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: دشمنان هدفشان نابودی کشور و مبارزه با دین اسلام است و لیدرهای فتنه‌گر همان یزیدیانی هستند که با دین خدا و پیامبر (ص) و امام حسین (ع) جنگید و به کودک شش ماهه هم رحم نکردند، دشمنان و منافقینی که در آن سوی آب‌ها نشسته اند و جوانان و نوجوانان ما را با سخنان رنگ و لعاب‌دار به دام می کشند، هدفشان نابودی ایران و ایرانی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو