زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت:کمک مومنانه با اهدای یک هزار بسته معیشتی از آغاز هفته دفاع مقدس تا عید نوروز به اقشار آسیب پذیر هدف گذاری شد که ۳۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور در هفته دفاع مقدس اظهارکرد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس که مایه افتخار و سربلندی است سراسر نشان از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایی است و عملکرد‌ها و عملیات‌های دفاع مقدس پس از سال‌ها به عنوان دروس تخصصی در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان  تدریس می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: امسال فرمانده ستاد کل سپاه سردار سلامی و فرمانده سپاه کربلای مازندران سردار مسلمی با تفاهم نامه و جلسات مشترک با بنیاد شهید دو روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های مهمی را در سرتاسر کشور طراحی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت خاطرنشان ‌کرد:، ۲۹ شهریور با اکیپ‌های تعیین شده با حضور امام جمعه، فرماندار  و مسئولان شهرستان  خانواده معزز شهدا دیدار کردیم و با همت فرمانده سپاه کربلا و مسئول حفظ آثار استان و برنامه‌ریزی سرهنگ محمودی در ۳۰ شهریور در شهرستان‌ها از پیشکسوتان در عرصه دفاع مقدس قدردانی شد.

اسدی با اشاره به اجرای ۲۸۵ برنامه از پایگاه‌ها و حوزه های محلات با همت بسیجیان شهرستان بیان‌کرد:هفت خانه از ۲۳ خانه محروم  آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به مدرسه راهیان کوثر اظهار کرد: این مدرسه با همت خیرین آماده افتتاح است که از زحمات خیرین نیک اندیش آقایان شاه‌حسینی، یزدانی و پیمانکار بزرگوار رحمان سلطانی، شهرداران و شورای‌های گذشته، اداره راه، مجمع خیرین، مسئولان و تمام کسانی که در این راستا با ما همکاری داشتند، قدردانی می‌کنیم.

این مسئول در ادامه یادآور شد: مدرسه هوشمند راهیان کوثر با جذب ۱۲۰ دانش آموز  با هزینه بیش از ۳ میلیارد آماده بهره‌برداری است که ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این هزینه را خیرین برعهده گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نو با اشاره به اجرای رزمایش ثامن با موضوع جهاد تبیین در شهرستان خاطرنشان ‌کرد: کمک مومنانه با اهدای یک هزار بسته معیشتی از آغاز هفته دفاع مقدس تا عید نوروز به اقشار آسیب پذیر هدف گذاری شد که ۳۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع می شود.

اسدی یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونا در دو سال گذشته ۳۱هزار بسته معیشتی و ۲۳ هزار بسته بهداشتی بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد و ۵۴ هزار دوز واکسن در مرکز واکسن تزریق و طرح شهید سلیمانی  اجرایی شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رشد بسیج با همت فرمانداری شهرستان نور بیان‌کرد: با توجه به فعالیت نخبگان این مرکز در ۶ ماه گذشته  امیدواریم مسئولان با صدور مجوز برای مرکز رشد در راستای شعار سال مقام معظم رهبری و کارهای دانش‌بنیان همکاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس را به تجلیل از زنان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و ۲۳ المان مزار شهدا در حال بازسازی اشاره کرد.

اسدی با اشاره به انشعابات آب برای ۵ روستا در شهرستان نور خاطرنشان کرد: با پیگیری فرماندار شهرستان نور ۳۰ کیلومتر انشعابات آب برای چهار روستا در پایین دست و یک روستا در بالادست کلنگ زنی می‌شود و تا پایان سال با کمک گروه‌های جهادی و خودیاری مردم به پایان می رسد.

وی افزود: یادواره‌های شهدا در شهرهای مختلف شهرستان برگزار می‌شود و مسابقات ورزشی و علمدار ولایت در دستور کار است

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو