زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

اعزام ۸۰ خادم موکب‌دار از شهرستان نور به اربعین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: در موکب باب الحوائج ۸۰ نفر به عنوان خادمین اربعین از شهرستان نور همراه با نذورات و هدایا به سمت کربلا اعزام شدند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به ستاد اربعین حسینی شهرستان نور اظهارکرد: در موکب باب الحوائج  ۸۰ نفر به عنوان خادمین اربعین از شهرستان نور همراه با نذورات و هدایا به سمت کربلا اعزام شدند.

 

وی با اشاره به مواد غذایی و وسایل مورد نیاز موکب باب الحوائج شهرستان نور افزود: یک تن مرغ از شرکت زربال و سه تن برنج و دو تن مرغ با کمک خیرین و مردم ولایتمدار شهرستان برای موکب تهیه شد که از زحمات شرکت زربال، همت فرماندار نور، خیرین و مردم ولایتمدار شهرستان نور قدردانی می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور خاطرنشان کرد: برای لوله و اتصالات که نقش محوری در امور بهداشتی در منطقه دارد، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری و با توجه به امکاناتی که از گذشته در موکب باب‌الحوائج وجود داشت ۶منبع آب جدید نیز خریداری شد.

این مسئول یادآور شد: ۴۰۰ میلیون تومان مواد غذایی، هزار عدد پتو، ۲۰۰ متر موکت، یک کامیون آب معدنی تهیه و سرویس بهداشتی نیز با توجه به خدمات دهی سال‌های گذشته در منطقه آماده سازی شد.

اسدی با قدردانی از زحمات شهرداری و شوراهای اسلامی شهرستان نور بیان کرد: شهرداری نور ۱۵۰ میلیون تومان، شهرداری ایزدشهر ۱۵۰ میلیون، تومان، شهرداری رویان ۱۰۰ میلیون تومان، شهرداری چمستان ۱۰۰ میلیون تومان به موکب باب الحوائج برای اربعین اهدا کردند.

وی افزود:ستاد اربعین حسینی شهرستان نور به همت فرماندار ، امام جمعه، شهرداران شوراهای اسلامی، خیرین، مردم ولایتمدار و سپاه پاسداران شهرستان نور توانست مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اربعین حسینی خدمات‌دهی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با قدردانی از ستاد اربعین حسینی، فرماندار شهرستان، امام جمعه، خیرین، شهرداران و شوراهای اسلامی، مردم ولایتمدار شهرستان نور و… گفت: امیدواریم این شکوه و بزرگی برای اربعین حسینی مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو