زمان انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ -

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اصحاب رسانه وفعالان وفضای مجازی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت:با تولید محتوا مناسب می توان جامعه را از تنش دور و آرامش را تزریق کرد.

به گزارش مرتضی محسنی خبرنگار و عکاس سرای نور رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در این نشستی بااصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان نور  اظهار کرد: فرقی بین فعالین حوزه مجازی با خبرنگاران وجود ندارد چرا که همه در یک راستا با یک هدف در حال فعالیت‌اند و باید نگاه‌های بین این حوزه اصلاح شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خاطر نشان کرد: خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در تشویق جامعه به سوی فعالیت‌های فرهنگی نقش بسیار موثری را ایفا می کنند.

 

رشیدی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: با تولید محتوا مناسب می توان جامعه را از تنش دور و آرامش را تزریق کرد.

 

وی افزود: خبرنگاران و فعالین فضای مجازی را فرهنگ سازان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان نور دانست و خواستار نگاه ویژه آنان شد.

رشیدی با اشاره در پیش بودن فصل تابستان و اجرای برنامه های فرهنگی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تمامی شهرهای نور، رویان، ایزدشهر، چمستان و بلده به اجرا در خواهد آمد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور معتقد است برنامه های فرهنگی و هنری را باید از سالن ها خارج کرد و به گوشه گوشه ای از شهر  وروستا برای ارتباط و مشارکت بیشتر مردم انتقال داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ فروردین, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو