زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ -

مدیرکل اوقاف مازندران عنوان کرد:

توسعه سرمایه‌گذاری در اوقاف از محل مولدسازی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از محل مولدسازی و موقوفات توسعه و سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در حاشیه بازدید از پروژه ۱۰ واحدی موقوفات شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وقف از سنت‌های پیامبر (ص)است، اظهارکرد: تقارن دو هفته وحدت و وقف که مکمل هم هستند را باید به فال نیک گرفت و سازمان اوقاف و امور خیریه در توسعه و سرمایه‌گذاری و مولد سازی تأکیدات زیادی دارند و ماهانه، هفتگی و حتی روزانه به صورت وبیناری و برخط موضوع را رصد می‌کنند

.

وی با اشاره به کارهای اوقاف در شهرستان نور و چمستان افزود: اقدامات خوبی که از محل سرمایه‌گذاری توسط رئیس اداره اوقاف شهرستان نور و دو نفر از متولیان موقوفات انجام شد که احداث ۱۰ واحد منزل مسکونی در پنج طبقه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه وقف به جامعه هدف و مردم خدمات می‌دهد و در کنار دولت است، یادآورشد: سال‌ها اخیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مازندران آغاز شد و در شهرستان بابل سه پروژه و ساری هم چند پروژه شروع به کار کرد و در آمل پروژه مسکن داریم که با مولدسازی از محل توسعه و سرمایه‌گذاری با همراهی روسای ادارات از محل موقوفات و توسعه و سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود.

این مسئول تأکیدکرد: خدماتی مانند بسته‌های معیشتی، بسته‌های مهر تحصیلی، تکمیل و افتتاح ساختمان‌های فرسوده امامزاده‌ها در استان، تجلیل از واقفین، پرده‌برداری از ضریح برخی امامزاده‌های شاخص استان، یاران وقف و …از اقدامات اوقاف و امور خیریه استان مازندران است.

 

حیدری خاطرنشان‌کرد: سال‌های اخیر ۳۱۲ وقف در استان مازندران توسط مردم انجام شد که بیش از ۸۰ درصد موقوفات منفعتی بودند و این نشانه همدلی بین اوقاف و مردم است و اگرمشکلاتی هم باشد در کنار مردم، مسئولان ارشد استان و نماینده ولی فقیه در استان رفع خواهد شد.

وی گفت: مساعدت‌ها، مشارکت با نهادها، نهضت‌های ملی مسکن که از محل موقوفات ساخته می‌شود و خدمات به جامعه هدف و مردم می‌رسد از کارهای اوقاف در مازندران است.

مدیر کل اوقاف امور خیریه مازندران افزود: اوقاف در سرمایه‌گذاری عرصه کشاورزی و باغات نیز کارهای ارزنده‌ای انجام داده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو