زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ -

امام جمعه شهرستان نور:

حامی مردم مظلوم فلسطین تا پای جان هستیم

امام جمعه شهرستان نور گفت: مردم پشت مظلومان فلسطینی و غزه تا پای جان ایستاده‌اند و از آرمان‌های آنها دفاع و حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه اظهارکرد: امروز مردم شریف شهرستان نور با حضور باشکوه و حماسی خود در این راهپیمایی اعلام کردند که ظلم و ظالم در این نظام هستی، ماندنی نیست.

وی گفت: مردم پشت مظلومان فلسطینی و غزه تا پای جان ایستاده‌اند و از آرمان‌های آنها که همان آرمان‌های اسلام، امام (ره) و شهداست دفاع و حمایت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان نور بیان کرد: مردم با دیدن تصاویر کودکان و زنان بی‌گناه غزه و جنایت‌های رژیم کودک‌کش و خون آشام صهیونیستی اشک‌ریزان به یاد مصائب کربلا و روز عاشورا بی‌قرار می‌شوند.

 

حاجی‌زاده افزود: مقتدای ما مردم این شهرستان تا پای جان برای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و حضور و شعارهای مردم در کنار هم در سراسر دنیا زمینه نابودی استکبار جهانی، رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که صحنه‌گردان این جنایت‌هاست را فراهم خواهدکرد.

 

وی گفت: از خداوند منان خواستاریم که اسلام و مسلمین را نصرت عنایت فرماید و کفر جهانی و هر کسی را که در هر لباسی قصد خیانت به این انقلاب و اسلام عزیز را دارد نابود و پرچم انقلاب را با دستان رهبر معظم انقلاب به دستان صاحب اصلی آن برساند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو