زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

جهان اسلام در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی بایستد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: جهان اسلام باید در برابر این وحشی‌گری فجیع بایستد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،مهدی فلاح در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهارکرد: اشغال نزدیک به ۸۰ سال از سرزمین‌های مادری فلسطینی‌ها با حمایت بی‌دریغ مدعیان حقوق بشر سبب خلق حماسه این چنین شد.

وی‌گفت: انتقام مبارزان فلسطینی با عملیات ترکیبی و غرورآفرین این گروه‌های مبارز به عنوان طوفان الاقصی علیه رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی بار دیگر چهره دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را ثابت کرد و سبب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشی‌گری رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکا به جوانان غیور و برومند تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده است و با صلابت و سلحشوری سخت‌ترین شکست تاریخی را به دشمن سفاک خود تحمیل کرد.

فلاح با اشاره به این پیروزی خاطرنشان‌کرد: این پیروزی بی‌شک ثمره توسل و تمسک به ساحت مقدسیه ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که باید سجده شکرش را به جا آوریم.

وی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در برابر چشم و گوش جهانیان تأکیدکرد: اقدام بازدارنده در این خصوص وجود ندارد و جهان اسلام باید در برابر این وحشی‌گری فجیع بایستد، رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر با سلاح‌های مدرن به خانه‌های مسکونی مردم بی‌گناه که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند، وارد می‌شود و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشد و جهان اسلام نباید اجازه دهد امنیت مردم بی‌گناه به خطر بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبری یادآورشد: من قاطعانه می‌گویم حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شد و وقفه نخواهد داشت و رژیم صهیونیستی رفتنی است.

 

فلاح گفت: رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه‌ای با شرارت آفرینی، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی و اسلامی ایران را می‌شمرد، ناگهان در یکی از جامع‌ترین عملیات‌ها موسوم طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت‌بارش را تجربه کرد.

وی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی افزود: همگی مطمئن باشید ایران با وجود فشارها و محکم شدن محاصره، فلسطین را تنها نخواهد گذاشت، پیروزی نزدیک است و با لطف پروردگار صدای زنگ مرگ صهیونیست متجاوز به صدا درخواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اینکه غرب و رژیم صهیونیستی اکنون در غافلگیری محض هستند، افزود: عملیات طوفان الاقصی را که پیروزی بزرگ جبهه مقاومت است به همه مسلمان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گوییم و موفقیت روزافزون رزمندگان غرورآفرین جبهه فلسطین تا فتح قدس شریف را از خداوند منان خواستاریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو