زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

دبیر خدمت رضوی شهرستان نور اعلام کرد:

برگزاری ۱۵۰ برنامه دهه کرامت در شهرستان نور

دبیر خدمت رضوی شهرستان نور گفت: امسال در دهه کرامت ۱۵۰ برنامه توسط ۲۰ کانون محلی و ۱۷ کانون تخصصی در این شهرستان برگزار می‌شود.

عباس ولی‌پور در گفتگوی اختصاصی با بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری  «سرای نور»،با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: امسال دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت میلاد حضرت معصومه(س) تا ۳۱ اردیبهشت میلاد امام رضا علیه السلام است که ۱۵۰ برنامه توسط ۲۰ کانون محلی و ۱۷ کانون تخصصی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای مختلف شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی گفت: شهرستان نور، روز ۲۶ اردیبهشت، میلاد حضرت احمد بن موسی شاه چراغ میزبان کاروان زیر سایه خورشید از مشهد مقدس است که خادمین امام رضا(ع) با پرچم ویژه حضرت از هشت صبح تا غروب در شهرستان نور حضور دارند.

دبیر خدمت رضوی شهرستان نور یادآورشد: این مراسم از شهر رویان با غبارروبی گلزار شهدا و امامزاده کیا سلطان آغاز می‌شود و با دیدار امام جمعه و مسئولان شهرستان نور در مصلی الغدیر، حضور در صبحگاه مشترک یکی از مراکز نظامی و قدردانی از نیروی فراجا برای اجرای طرح نور در شهرستان ادامه دارد.

ولی‌پور افزود: کاروان زیر سایه خورشید در جمع دانش آموزان و فرهیختگان آموزش و پرورش حضور پیدا می‌کنند و پس از دیدار با مددجویان و زندانیان شهر نور به عیادت بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر نور خواهند رفت.

وی خاطرنشان‌کرد: این کاروان با عطرافشانی گلزار شهدای ایزدشهر به دیدار امام جمعه چمستان و مردم شهید پرور این شهر خواهند رفت و از مادران دو شهید در بستر بیماری عیادت و با حضور در روستای باریکلا و امامزاده اسکندر این مراسم در شب به پایان می‌رسد.

دبیر خدمت رضوی شهرستان نور اظهارکرد: کاروان زیر سایه خورشید متبرک امام رضا(ع) را به همراه دارند و مردم ولایتمدار شهرستان نور با حضور در مراسم‌های مختلف همراه با کاروان زیر سایه خورشید می‌توانند از تبرک امام رضا بهره‌مند شوند.

ولی‌پور با اشاره به چایخانه امام رضا(ع) در مشهد مقدس تأکید کرد: خادمین امام رضا(ع) شهرستان نور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ خرداد از ۱۲ شب تا صبح در چایخانه حضرت در مشهد مقدس از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می‌کنند و مردم می‌توانند نذورات خود را برای چایخانه به دست خادمین شهرستان برسانند تا در چایخانه حضرت برای زائران استفاده شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو