زمان انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ -

امام جمعه شهرستان نور:

شهید آیت‌الله رئیسی وقف مردم بود

امام جمعه شهرستان نور گفت: شهید آیت‌الله رئیسی همه وجودش را وقف خدمت‌رسانی کرد و این درس بزرگی برای همه ماست.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده دووشنبه‌شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم شهادت رئیس جمهور و همراهانش در فرمانداری نور با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع سپاهیان و خانواده‌هایشان در بیانات خود فرمود (مردم نگران ادامه مسیر در نظام نباشند) انقلاب اسلامی در طی ۴۵ سال سختی‌ها و فراز و فرودهای زیادی داشت و در مقاطعی این مصائب بسیار سخت و نگران‌کننده بود مانند شهادت شهید رجایی، باهنر، رحلت امام(ره) و … که در مقاطع حساس، دل‌ها نگران بودند اما انقلاب اسلامی با قوت مسیر خودش را ادامه داد.

 

 

 

وی گفت: حال و هوای مردم این روزها مانند حال و هوای شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است که بعد از خبر شهادتش همه مردم عزادار شدند و این خاصیت انسان‌های بزرگ است که حضور و شهادتشان بر قوت اجتماع مردم می‌افزاید مانند شهید سلیمانی که قوی‌تر از سردار سلیمانی عمل کرد و شهید آیت‌الله رئیسی نیز قوی‌تر از رئیس جمهور رئیسی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه فتنه منافقان و کوردلان در این فضا خاموش شد، تأکیدکرد: نگاه و دغدغه این شهید بزرگ خدمت‌رسانی به مردم بود که پس از سفر مازندران در همایش جوانی جمعیت در تهران شرکت کرد و سپس به آذربایجان شرقی رفتند که استراحت این شهید در مسیر خدمت بود و همه وجودش را وقف خدمت رسانی کرد و این درس بزرگی برای همه ماست.

حاجی زاده افزود: هر کسی توانست در مسیر خدمت رسانی خودش را با انقلاب اسلامی هماهنگ کند خداوند اجری که بالاترین درجه آن شهادت است، نصیبش می‌کند و امیدواریم خداوند توفیق ادامه راه شهدا را به ما عنایت کند.

وی با اشاره به انتخابات دولت جدید، خاطرنشان‌کرد: مردم ولایتمدار ایران موفقیت بزرگ‌تر از انتخابات گذشته را به دنیا نشان خواهند داد و به کوری چشم دشمنان انتخابات آینده پرشور و باشکوه و با حضور حداکثری برگزار می‌شود تا با انتخاب اصلح مسیری که سیدالشهدای خدمت ترسیم کرد را بتوانیم ادامه دهیم.

امام جمعه شهرستان نور بیان‌کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مردی انقلابی و شجاع که به تنهایی داغ سنگینی بر دل صهیونیست‌ها گذاشت و بخشی از پیروزی‌های منطقه مرهون زحمات این وزیر است.

حاجی‌زاده با اشاره به همراهان شهید آیت الله رئیسی، گفت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و شهدای دیگر از خادمان صادق بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهانشان اظهار کرد: سخنان رهبری در جمع خانواده‌های پاسدار سبب قوت قلب برای همه ما بود و این نظام در طول تاریخ انقلاب اسلامی با همه مسائل با قدرت به راهش ادامه می‌دهد.

بیژن پولادی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی انجام داد، افزود: این دولت بدون هیچ تبلیغ نمایشی مشغول خدمتگزاری بود و روزانه ۱۰ هزار میلیارد بدهی دولت قبل را پرداخت کرد و کارهای زیرساختی بزرگی را به سرانجام رساند.

فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: امام رضا (ع) به خادمش آیت‌الله رئیسی توجه داشت که توفیق شهادت نصیبشان شد، هرچند برای ما از دست دادن این سیدالشهدای خدمت، مصیبت بزرگی بود.

پولادی‌ گفت: شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مردی انقلابی و جهادی بود که دیپلماسی و میدان را به هم نزدیک کرد و سبب عملیات‌ها و موفقیت‌های بزرگی شد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ خرداد, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو