زمان انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ -

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور: ولایت‌مداری و خدمت صادقانه معیار انتخاب رئیس‌ جمهور باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: ولایت‌مداری و خدمت صادقانه به مردم معیار انتخاب رئیس‌ جمهور آینده باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،حجت‌الاسلام جعفر یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سرای نور، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل تمام هستی و وجودش برای خدا بود و برای خدا انقلاب کرد و با دلی مطمئن و قلبی امیدوار به جایگاه ابدی هجرت کردند.

 


وی با اشاره به سوره انفال در قرآن بیان‌کرد: خداوند چهار توطئه دشمنان را برای حذف اسلام، قیام و نهضت پیامبر(ص) متذکر شد و خداوند به پیامبر (ص) می‌فرماید به یاد بیاور زمانی که کفار نقشه کشیدند که مانع کار تو شوند و تو را به زندان بیندازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور دومین برنامه دشمنان برای پیامبر (ص ) را حذف حضرت واندیشه‌های پیامبر (ص) نام برد و افزود: برای پیامبر (ص) ۱۰ نفر توطئه کردند تا پس از بازگشت از جنگ تبوک حضرت را به شهادت برسانند اما جبرئیل به پیامبر (ص) خبر داد و دشمنان در سومین دسیسه خود پیامبر (ص) را از وطن دور کردند که حضرت به مدینه هجرت و حکومت تشکیل داد.

یوسفی خاطرنشان‌ کرد: در مرحله چهارم پس از تثبیت حکومت، منافقان و دشمنان داخلی تلاش کردند تا اسلام و نظام پیامبر (ص) را نابود کنند و دشمنان در عصر ما نیز این توطئه را برای امام خمینی و انقلاب اسلامی اجرا کردند.

وی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه، جهان استکباری آمریکا و نظام طاغوت قبل از انقلاب تأکیدکرد: امام راحل و یارانش بارها زندانی شدند و در توطئه حذف امام خمینی در عملیات نفاق در همدان پسماندهای ارتش نظام طاغوت و برخی منافقین داخلی، مراکز اقتصادی، نظامی و جماران را هدف توطئه قرار دادند تا امام را به شهادت برسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) به مدت ۱۴ سال در کشورهای مختلف، افزود: توطئه دیگر دشمنان داخلی، منافقین، غربگرایان، سرمایه‌های صهیونیستی در داخل کشور همراه با دشمنان بیرون این است تا تفکر و اندیشه‌های امام(ره) و اصل ولایت مطلقه فقیه را به چالش بکشند.

یوسفی خاطرنشان کرد: جهان هنوز از انقلاب، حکومت اسلامی، تربیت شاگردان و یاران و شخصیت سیاسی و معنوی امام خمینی متحیر است و جانشین امام خمینی (ره) که از شاگردان امام (ره) بود، سکاندار بصیر و دیده‌بان قوی در انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به رحلت امام خمینی در سال ۶۸ خاطرنشان‌کرد: مردم در نگرانی به سر می‌بردند اما کمتر از ۲۴ ساعت خبرگان رهبری جانشین امام (ره) را انتخاب کرد و در سال ۶۸ غدیر انقلاب اتفاق افتاد و همانطور که در غدیر خم دست حضرت علی (ع) بالا رفت و دشمنان مأیوس شدند پس از انتخاب جانشین امام خمینی (ره)، دشمنان ملت ایران اسلامی ناامید شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور با اشاره به سخنان امام صادق (ع)که فرمود همه امامان کشتی نجات هستند، یادآورشد: کشتی امام حسین (ع) دو ویژگی دارد که سریع‌ترین و وسیع‌ترین کشتی‌هاست و انقلاب ما نیز مانند کشتی امام حسین (ع) سریع و وسیع است و به رهبری امامین و مردم بصیر، این انقلاب به سرعت به سوی ظهور حضرت در حرکت است.

یوسفی خاطرنشان‌کرد: پیامبر فرمودند «زمانی فرا می‌رسد مردمی از شرق زمین (ایران) قیام می‌کنند و نهضت بر پا و زمینه ظهور حکومت حضرت را فراهم می‌کنند» انقلاب اسلامی با الگو شدن و بصیرت دادن به مسلمانان و آزادگان جهان همه را در کشتی انقلاب جا داد.

وی با اشاره به نامه‌های مقام معظم رهبری در سال ۹۳ به جوانان آمریکایی لاتین و اروپا که آن‌ها را به اسلام دعوت کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند روز گذشته به دانشجویان و جوانان آمریکایی در نامه‌ای فرمودند: شما در طرف درست جهان ایستادید و بخشی از جبهه مقاومت هستید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور بیان کرد: اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی و جامعه جهانی شکل بگیرد، در تشکیل آن، همه جهانیان کشور ما را الگو قرار می‌دهند.

یوسفی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تأکیدکرد: نگاه دنیا به ملت ایران اسلامی است و حفظ انقلاب اسلامی ایران از واجبات است که یکی از مؤلفه‌های آن انتخابات است.

وی با اشاره به شاخصه‌های انتخابات درست، اظهارکرد: منتخب مردم باید خدمتگزار، نوکر، حامی مردم، مستضعفان جهان و تابع رهبری باشد و غرب‌گرا و غرب‌گدا نباشد و در برابر آمریکا زانو نزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور از دیگر شاخص‌های ریاست جمهوری به ساده زیستی اشاره کرد و گفت: فرزندان منتخب مردم نباید در کشورهای اروپایی و آمریکایی با پول بیت‌المال و مردم زجر کشیده دنبال عیش و نوش باشند و کسی که منتخب مردم است باید در مناظرات ادب را رعایت کند و با تهمت به دنبال منافع شخصی و حزبی خود نباشد.

یوسفی بیان‌کرد: دشمنان در سال ۸۸ گفته بودند اصلاح‌طلبان در ایران از سرمایه‌های صهیونیست هستند و به جای ما با کشور و مردم ایران می‌جنگند و این سرمایه دشمنان ملت ایران نباید در راس قوه‌های کشور قرار بگیرد و جانشین شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی شود.

وی با بیان اینکه کسانی باید در رأس امور باشند که مافیای قدرت و ثروت نباشند، خاطرنشان‌ کرد: منتخب مردم باید مسئولیت را امانت بداند و علی علیه السلام فرمودند «در حکومت اسلامی مسئولیت امانت است و غذا نیست که برای خود و فرزندان خود به دست آورید».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور گفت: مدیر شاخص انقلاب اسلامی باید کم هزینه باشد و برجام هزینه‌ای بود برای نظام و کسانی که در مجلس شورای اسلامی در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردند سبب هزینه برای نظام شدند.

یوسفی با اشاره به اینکه مدیر باید پرتلاش، جهادی و انقلابی واقعی باشد، افزود: خدا را شاکریم به کسی رأی دادیم که حکم شهادت گرفت و تا لحظه شهادت کسی برادر رئیس جمهور را نمی‌شناخت.

وی بیان‌کرد: مروان از دشمنان سرسخت حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) بود که به امام تهمت می‌زد و اهانت می‌کرد اما در مراسم تشییع امام حسن علیه السلام شرکت کرد و در پایان به اعتراض مردم گفت امام حسن(ع) کسی بود که کوه در برابر صبر آن کم آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور با اشاره به بصیرت و تفکر ملت ایران در برابر فریبکاری‌ها و توطئه‌ها تأکید کرد: آیت‌‌الله رئیسی در مقابل تهمت‌ها و توهین‌ها سکوت کرد و مردم بصیر ایران هرگز فریب توطئه‌ها و تزویرها را نخواهند خورد و اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود و کشور به دست مروان‌ها اداره شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ خرداد, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو