زمان انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ -

امام جمعه چمستان: مردم با مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه چمستان گفت: با توجه به شاخص‌ها باید مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود مشارکت را در کنار انتخاب اصلح داشته باشند تا دولت قوی تشکیل شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور» با اشاره به ویژگی‌های فردی و کارآمدی شهید جمهور که شاخصه‌های خوبی برای تبیین خط امام(ره) و رهبری است، اظهار کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که شاخصه‌های رئیس جمهور شهید خدمت را داشته باشد و آیت‌الله شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب، مرد کار و خدمت و مدیر فعال، جهادی و انقلابی بود.

 

 

وی گفت: شهید رئیسی برای مردم کرامت و عزت قائل بود و به جوانان اعتماد می‌کرد و در مقابل تهمت‌ها و لجن پراکنی‌ها پاسخ عصبی و زشت نمی‌داد و ما به رئیس جمهوری مانند شهید جمهور نیازمند هستیم.

امام جمعه چمستان با اشاره به ساده زیستی، پاکدستی، فساد ستیزی، و نگاه به درون کشور و برای خدا کار کردن شهید جمهور، افزود: آیت‌الله رئیسی به دنبال مشهوریت نبود و زمانی که انسان به دنبال مشهوریت نباشد خداوند آن را محبوب خود می‌کند.

موسوی خاطرنشان‌کرد: شهید رئیسی با مردم مدارا می‌کرد و خدمتگزار مردم بود و رئیس جمهور چهاردهم باید التیام بخش غم مردم در عمل و با ویژگی تواضع، اخلاص و ولایت مداری، خدمتگزار مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیسی، رجایی زیست و بهشتی شد، بیان کرد: طعنه‌ها و تهمت‌ها راه شهید جمهور را سد نکرد و اعتقاد آیت الله رئیسی به جهاد اقتصادی سبب رشد شاخصه‌های اقتصادی شد و شهید جمهور خدمت، شاخص‌های ریاست جمهوری تراز انقلاب را ارتقا بخشید.

امام جمعه چمستان با اشاره به اینکه خدمات شهید رئیسی از شاخصه‌های رئیس جمهور آینده شد، تأکید کرد: بعد از شهید رئیسی انتخاب ریاست جمهوری بسیار سخت شد و شهید جمهور، ملاک‌های سطح توقع مردم از رئیس جمهوری بعدی را بالا برد.

موسوی اظهارکرد: شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان اسلام ناب را در عرصه‌های سیاست دوباره پررنگ کرد و به ترویج نگرش اسلام ناب تأکید و قدرت در نظام اسلامی را امانت می‌دانست.

وی اضافه کرد: با توجه به شاخص‌ها باید مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود مشارکت را در کنار انتخاب اصلح داشته باشند تا دولت قوی تشکیل شود و مشارکت بالا در انتخابات در گرو معرفی پیشرفت‌های کشور است.

امام جمعه چمستان با اشاره به اینکه با تبلیغات انتخاباتی امیدآفرین و رعایت اخلاق انتخاباتی مشارکت مردم را افزایش می‌دهد، گفت: رئیس جمهور با مشارکت بالای مردم می‌تواند خدمت بیشتری به مردم ارائه دهد.

موسوی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات با رقابت واقعی کاندیدها محقق می‌شود که نشانگر اقتدار ملی است و رهبر انقلاب بر مشارکت بالا و سپس انتخاب اصلح که سبب عزت، اقتدار نظام و امید مردم به آینده است، تأکید داشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو