زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ -

امام جمعه شهرستان نور:

همه باید به دولت منتخب کمک کنند

امام جمعه شهرستان نور: همه باید به دولت منتخب کمک کنند تاریخ انتشارجمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲ کد مطلب : ۴۸۷۲۴۳ امام جمعه شهرستان نور گفت: همه باید به دولت منتخب کمک کنیم تا بتواند مسیری که در نظام و انقلاب ترسیم شد، به درستی طی کند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده پنجشنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور در مسجد هاشمی ایزدشهر با تسلیت ایام سوگواری امام‌حسین (ع) اظهارکرد: امام رضا(ع) فرمودند آن‌هایی که در مصائب ما اشک می‌ریزند در قیامت با ما مشهور می‌شوند.

 

وی‌ با تبریک به منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم به وعده‌هایی که داده شد عمل شود و نظام و انقلاب اسلامی در مسیر خود بهتر و قوی‌تر از گذشته بتواند ادامه مسیر دهد و نظام اسلامی یک اصولی برای خود دارد که هیچکس نمی‌تواند از این اصول عدول کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور بیان‌کرد: در نظام اسلامی خط و مسیر مشخص است اما برخی دولت‌ها کندتر و برخی قوی‌تر این مسیر را ادامه می‌دهند و همه باید به دولت منتخب کمک کنیم تا بتواند مسیری که در نظام و انقلاب  ترسیم شد، به درستی طی کند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به مراقبت‌های فردی و اجتماعی در ماه محرم خاطرنشان‌کرد: در جنبه فردی، بستر ماه محرم فرصت خوبی برای انسان است تا ارتباط خود را با اهل بیت و سیدالشهدا برقرار کند و برکات آن در دنیا و آخرت نصیب انسان شود.

حاجی‌زاده با اشاره به جنبه اجتماعی و عمومی ماه محرم تأکیدکرد: جنبه اجتماعی و عمومی به مراقبت نیاز دارد که مراقبت‌های ظاهری آن این است که فضای شهر باید رنگ و بوی محرم پیدا کند و شهرداری‌ها باید به این مسئله بیشتر توجه کنند و مسئله دوم به مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئات مذهبی و … مربوط است که در فرصت محرم بتوانند شور حسینی را تبدیل به شعور حسینی کنند تا ماندگار شود و از این مجالس بتوانیم افراد صاحب‌نظر، انقلابی و ریشه‌دار را تحویل جامعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت در پررنگ کردن مساجد است تا جوانان در آن رشد پیدا کنند، اظهارکرد: شهر به برنامه‌ها در فضای باز و سواحل که عموم مردم حضور دارند نیاز دارد و هر کدام جای خود قابل تعریف است و در این ماه فضای ادارات و پوشش مدیران و…  باید متفاوت باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی عمومی شهرستان نور با قدردانی از اجرای برنامه غدیر در شهرستان، افزود: در ۱۲ محرم و سوم شهادت امام حسین (ع) با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، ایستگاه صلواتی برپا و رادیو محرم در ساحل راه‌اندازی می‌شود.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به موضوع المان در سال گذشته که شورای فرهنگی عمومی درگیر آن بود و با ورود دادستان جمع‌آوری شد، تأکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی خواستار استفاده از آن با اصلاحیه شدند که باید ماهیت، مدل و مفاهیمش تغییر کند که نیاز به بررسی کارشناسی و جمع‌بندی نظرات دارد تا این موضوع به نتیجه برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو