زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۳ -

معاون فرمانداری شهرستان نور اعلام کرد:

اعتبار ۲.۳ میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نور گفت: در مرحله اول برای مشاغل خانگی ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

کمیل درخشنده در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نور در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»، با اشاره به اعتباراتی که در خصوص مشاغل خانگی برای شهرستان نور در نظر گرفته شد، اظهارکرد: در مرحله اول برای مشاغل خانگی مبلغ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

 


وی با اشاره به اعتبارات مشاغل خانگی افزود: این اعتبارات برای ادارات صمت، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان نور با عاملیت بانک‌های ملت، تجارت و قرض‌الحسنه مهر ایران دیده شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان نور با بیان اینکه برای این دستگاه‌ها به عنوان مستقل و پشتیبان مبلغ اعتباری مشخص در نظر گرفته شد، افزود: هر کدام از ادارات مرتبط باید نسبت به افراد واجد شرایط در قالب‌های مستقل و پشتیبان به گروه کار و اشتغال با دبیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور در اسرع وقت اقدام کنند تا بتوانیم اعتبارات تخصیصی شهرستان را صددرصد جذب کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو