زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۳ -

امام جمعه چمستان:

وفاق ملی در مسیر خدمت باشد

امام جمعه چمستان با اشاره به رای اعتماد تمامی وزرا از مجلس شورای اسلامی، گفت: این وفاق ملی باید در مسیر خدمت و اعتلای نظام مقدس اسلامی باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»حجت‌الاسلام سید محمود موسوی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور اظهارکرد: شهدای دولت با توجه به آن‌ که مدت خدمت آن‌ها کوتاه بود اما نام نیک از خود باقی گذاشتند و ساده‌زیستی و تقوای شهدای خدمت رجایی، باهنر، رئیسی و همراهانش در سخنان رهبری به عنوان مطالب شاخص بیان شد.

 

 

وی با اشاره به رای اعتماد تمامی وزرا از مجلس شورای اسلامی افزود: این دولت تنها دولتی بود که تمام وزرای آن از مجلس رای اعتماد دریافت کردند و این وفاق ملی باید در مسیر خدمت و اعتلای نظام مقدس اسلامی باشد و رهبر انقلاب در سخنان خود با توجه به توانمندی جوانان، شرکت‌های دانش‌بنیان، هوش مصنوعی و… بر نگاه به داخل کشور تأکید کردند.

امام جمعه چمستان خاطرنشان‌کرد: مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی گام بردارند و علی (ع) می‌فرماید«مردم ستون دین و ستون فقرات یک نظام هستند و اگر این مردم حفظ شوند می‌توانند قیام کنند و اگر مشکلات داشته باشند، مردم قیام نیستند».

فرماندار شهرستان نور نیز با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهارکرد: پخش چمستان نگین شهرستان نور است و مردم ولایتمدار این منطقه در طول تاریخ انقلاب کارهای بزرگی در این بخش انجام دادند.

بیژن پولادی گفت: در شهرستان نور در حوزه بهداشت و درمان، راهسازی، ارتباط سیار و مخابرات، منابع طبیعی و آبخیزداری، کشاورزی، امور آب و … کارهای خوبی انجام شد و با توجه به همه مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه با همت و همدلی مدیران شهرستان و هدایت ائمه جمعه توانستیم مسیر را به خوبی طی کنیم.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه این شهرستان با وسعت دوهزار و۷۵۰ متر سومین شهرستان از نظر وسعت در استان است، خاطرنشان کرد: این شهرستان با پراکندگی جمعیت، حضور سه برابری خانه دومی‌ها و نبود زیرساخت‌ها توانستیم با مدیریت مشکلات را رفع کنیم و مسئولان شهرستان با نگاه تکلیف محور در توسعه و آبادانی شهرستان همت گماشتند.

پولادی با اشاره به اینکه شهرستان نور در استان ویژه است، تأکیدکرد: شهرستان نور با مواهب الهی مانند دریا، جنگل، کوهستان، جلگه و… از یک سو به هراز و از سوی دیگر به محور چالوس راه دارد و با دو استان البرز و تهران هم مرز هستیم و با این همه گستردگی و شرایط خاص با همت مدیران نمره قابل قبولی دارد و پاسخگوی مطالبات مردمی هستیم.

پولادی با اشاره به بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی و شهری، گفت: حوزه چمستان اقدامات خوبی در آبرسانی در روستا انجام شد و جاده نور – چمستان به آمل در پروژه تکمیلی آهودشت به جلیکان، پیمانکار با ۲۹ میلیارد تومان در آن حوزه مشغول به فعالیت است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به بودجه ۵۰۰ میلیاردی تخصیصی سازمان برنامه و بودجه در حوزه انتخاب پیمانکار یادآورشد: احداث پل آلشرود، رزک، سه‌راهی کشپل در چند ماه آینده آغاز می‌شود و تکمیل جاده در دستور کار است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ شهریور, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو