زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۳ -

تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود؛

افتتاح پارک شهید سلیمانی چمستان

شهردار چمستان گفت: احداث پارک شهید سلیمانی در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»، اسحاق تونی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهر چمستان در هفته دولت اظهار کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان کشاورز شهر چمستان به مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع و اشتغالزایی ۵۰ نفر با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که در مدت یک سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: پروژه روکش آسفالت از شاهد ۱۸ تا میدان غدیر به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در شهر چمستان با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر در مدت یکسال اجرایی شد.

 

 

شهردار چمستان از دیگر پروژه‌های هفته دولت به پروژه عمرانی تبدیل سیم به کابل در شهر چمستان اشاره کرد و افزود: این پروژه با مشارکت اداره برق با شهرداری شهر چمستان به مدت یکسال و اشتغالزایی ۵۰ نفر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و افتتاح شد.

 

 

تونی با قدردانی از حمایت، اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر چمستان و همراهی همکاران و مردم فهیم چمستان خاطرنشان کرد: پیاده راه‌سازی مقابل پارک جنگلی کشپل در حال اجراست که تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد و دیوارکشی مقابل نهالستان شهرداری با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد که پس از اتمام کار، قرارداد پیاده‌روسازی آن نیز انجام می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به اجرای فاز اول آسفالت خیابان شهید سلیمانی بیان‌کرد: فاز دوم آسفالت این خیابان در روزهای آینده آغاز می‌شود و احداث پارک شهید سلیمانی در حال انجام است که تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

 

 

 

شهردار چمستان از عملیات ساختمانی در سه راه سنگین ده به نام سربازان گمنام امام زمان خبر داد و افزود: پروژه کانال، رمپ ورودی شهر به اتمام رسید و در روزهای آینده آسفالت آن نیز به پایان می‌رسد.

 

تونی با اشاره به برگزاری مناقصه تیرهای روشنایی که در روزهای آینده پیمانکارش مشخص می‌شود، اظهار کرد: مشکل سد معبر در خیابان شهید سلیمانی رفع شد و مناقصه پروژه دیواره حفاظتی محور دلگشا در چند روز آینده آغاز می‌شود و پروژه‌های دیگری در منطقه با حمایت اعضای شورای شهر چمستان در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

 

وی تأکیدکرد: مجوز احداث پمپ بنزین شهرداری با هدف ایجاد توسعه و درآمد پایدار اخذ شد که با توجه به نبود پمپ بنزین در شهر چمستان یکی از مطالبات مردم منطقه بود.

 

 

شهرداری چمستان با اشاره به مشکل مردم روستای عربخیل از وضعیت محور یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی زمان‌بندی و اولویت برای محورهای اصلی و خیابان‌های درجه دوم، پروژه‌ها اجرایی و کلنگ‌ این محور نیز به زمین زده شد که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

 

تونی بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد پیمانکاران بومی و از شهر و بخش چمستان یا شهرستان نور هستند، افزود: با توجه به کاهش فعالیت کارخانه آسفالت در منطقه اگر از ظرفیت شهرستان یک کارخانه آسفالت فعال احداث شود، شهرداری‌های شهرستان، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و… می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ شهریور, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو