زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳ -

شهردار نور:

کلنگ‌زنی پروژه فاخر «نوربانو»در شهر نور

شهردار نورگفت:یکی از پروژه‌های فاخر شهرداری نور به نام «نوربانو» در هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»ابوالحسن سالاری‌فر شهردار نور در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهارکرد: در هفته دولت یکی از پروژه‌های فاخر شهرداری نور به نام «نوربانو» در مسیر تفریحی و گردشگری، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که این پروژه با انعقاد قرارداد به مدت حدود ۱۲ سال به بخش خصوصی واگذار شد که با آغاز هفته دولت کار آن آغاز و تا اسفند سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه در عرصه به مساحت چهار هزار متر مربع و اعیانی ۷۰۰ متر مربع شامل غرفه‌های به صورت فست فود، رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه و … است که این پروژه برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی می‌کند و الویت در جذب نیرو از بومی‌های منطقه است.

شهردار نور با اشاره به دسترسی مسیر به دریا تأکیدکرد: با توجه به اینکه این مسیر، مسیر فوق العاده برای گردشگران و مسافران است می‌توان از این امکانات استفاده بهینه کرد تا با جذب گردشگر بیشتر، زمینه افزایش رونق اقتصادی در شهر فراهم شود.

سالاری‌فر با اشاره به شرایط پروژه «نوربانو» خاطرنشان‌کرد: این پروژه بعد از ۱۲ سال به شهرداری واگذار می‌شود و طی این ۱۲ سال مبلغی به صورت ماهانه نیز به عنوان اجاره بها به شهرداری نور پرداخت می‌شود که هر ساله با توجه به نرخ تورم که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود، اجاره بها نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

 

وی بیان‌کرد: پروژه‌های دیگر شهرداری نور پیاده‌روسازی خیابان‌های ناطق، مسجد جامع، دانشگاه، نیما و در آینده خیابان طالقانی است که تلاش می‌کنیم پیاده‌روهای محلات را ساماندهی کنیم و اقداماتی نیز در بخش زیرسازی آسفالت انجام شد که ادامه دارد.

شهردار نور افزود: در محلات هدف و محلات بازآفرینی شهری اقدامات خوبی صورت گرفت و خیابان‌های آزادی و سردشت و تعدادی از کوچه‌ها در خیابان نیما آسفالت شد و تلاش ما بر این است تا پایان دوره مدیریت ما کوچه‌های شهر نور و محدوده آن بدون کوچه خاکی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو