زمان انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ -

امام جمعه شهرستان نور:

آمریکای جنایتکار امروز در دنیا منفور است

امام جمعه شهرستان نور گفت:آمریکای جنایتکار امروز در دنیا منفور است و آن که روز به روز به عزت و عظمتش افزوده می‌شود، ملت قهرمان ایران است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع مردم این شهرستان با اشاره به ریشه استکبار اظهار کرد: خودخواهی و خودبرتربینی ریشه استکبار است که قرآن کریم آن را برای همه ترسیم کرده است.

 

وی گفت: در عصر حاضر آمریکای جنایتکار، این شیطان بزرگ که به فرموده امام (ره) تمام برنامه‌هایش این است که همه ملت‌ها و دولت‌ها را تحت سلطه خود بگیرند و تمام منافع و منابع ملت‌ها و کشورها را به تاراج ببرد، ایران اسلامی به رهبری امام (ره) در مقابل این شیطان و مستکبر بزرگ ایستاد و حدود ۴۰ سال است که با آمریکا چالش داریم و در مبارزه هستیم و هیچ وقت آمریکا را به رسمیت نشناختیم.

امام جمعه نور تصریح کرد: آمریکای جنایتکار امروز در دنیا منفور است و آن که روز به روز به عزت و عظمتش افزوده می‌شود، ملت قهرمان ایران، جوانان و نوجوانان هستند، جوانان ایرانی که ۱۳ آبان را خلق و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

این مسئول تصریح کرد: امروز در چهلمین سال ۱۳ آبان شکوه و اقتدار ایران اسلامی را جشن می‌گیریم و خباثت و ذلت آمریکا می‌خندیم که امروز دولت‌های جهانی برای حرف امریکا و موضعگیری‌های آن ارزشی قائل نمی‌شوند.

احمدی با اشاره به سه نکته از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: عزیزان مراقب باشید هیچ وقت دشمنی امریکا را فراموش نکنید، آمریکا دشمن است اگر چه لبخند بزند و اگر چه بخواهد برخی حرف‌ها را برای دلخوشی عده‌ای بزند، در چنین روزی امریکای جنایتکار وعده داد تمام تحریم‌ها و برنامه‌ها را برای زمین‌گیر کردن ملت ایران به کار ببندد که موفق نمی‌شود و ملت ایران در مقابل تمام توطئه‌های دشمن ایستاده است.

وی گفت: قطعاً بدانید که در این صحنه زورآزمایی آنکه شکست می‌خورد و مغلوب می‌شود امریکای جنایتکار است و به هیچ وجه با آمریکا کنار نخواهیم آمد تا زمانی که بخواهد سیطره و غلبه بر مردم و ملت ایران داشته باشد.

 

امام جمعه نور دومین نکته رهبری را جریان مقاومت نام برد و اظهارکرد: مردم باید این جریان مقاومت را تبلیغ و تشویق کند و درمسیر پیشرفت نظام اسلامی جوانان باید به میدان بیایند و فضا باید برای جوانان مهیا باشد تا تأثیرگذار باشند زیرا در تمام مراحل انقلاب با حمایت جوانان و نوجوانان توانستیم قله های پیشرفت را یکی یکی فتح کنیم.

این مسئول اضافه کرد: دانشگاه‌ها و مدارس فضا را برای جوانان و کارهای فرهنگی، شکوفایی خلاقیت‌ها در عرصه ابتکار، نوآوری و تولید مهیا کند.

احمدی تصریح کرد: مراکز دانشگاهی و مدارس شهرستان در مسائل فرهنگی و روحیه انقلابی باید بتوانند فضا را برای جوانان مؤمن و بسیجی آماده کنند و جوانان باید در سطح شهرستان، اقتصاد مقاومتی، تولید، مبارزه با محتکران، ساحل و … تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران افزود: ما از مسافران استقبال می‌کنیم اما کسانی که فرهنگ انحرافی را در این شهرستان مؤمن و شهید پرور تزریق کنند قطعاً نخواهیم پذیرفت و شما جوانان و خواهران محجبه نباید اجازه دهید.

امام جمعه نور افزود: نماد مردم انقلابی شهرستان نور شیخ فضل الله نوری است که در مقابل استبداد و استعمار آن روز ایستاد و مبارزه کرد و در این شهرستان منحرفین، بی‌بندوبارها و بی‌حجاب‌ها و کسانی که اعتقاد به ارزش ندارند نباید جولان دهند و افتخار ما به جوانان مؤمن و انقلابی این شهرستان است.

احمدی با اشاره به موفقیت جوانان و نوجوانان در عرصه‌های علمی، دینی و ورزشی این شهرستان افزود: به جوانان و نوجوانان شهرستان که در عرصه‌های علمی، دینی، ورزشی و … موفق هستند، افتخار می‌کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آبان, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو